Mattias mus ligger här på mitt skrivbord, han får den inte förns imorgon.
Jag har däremot packat upp min, och är än så länge mycket nöjd. Tyvärr har jag ingen bra kamera, så jag kan inte förmedla med jämförelse mot vanlig mus hur liten den här musen faktiskt är. Ändå gör batterierna i den att den är lagom tung, känns gedigen. Men det gäller att man håller i den med tummen och lillfingret/ringfingret, annars tenderar den att "halka in" i handen. Man vänjer sig väl. Scrollhjulet faller mig precis i smaken, lättrullat men ändå med små hack.
På bilden på hemsidan (http://www.cabera.se) tycker jag att musen ser nästan gråsvart ut, men live är den riktigt mattsvart.
Att få den att funka i Mac OS X var en barnlek. I med batterierna, tryck på "discoverable-knappen" på undersidan, och sök efter ny blåtands-mus i den fina guiden på datorn, klart! Jag kör den på en PB12". Musen syns dock inte under Bluetooth-fliken på Mouse & Keyboard i System Preferences, så jag kan inte se hur mycket batteri det är kvar. Bra eller Anus? Känns inte så viktigt för mig.
Då jag inte har testat andra möss i samma viktklass kan jag inte direkt göra nån jämförelse, men jag stendiggar den här musen!