- Olle@mac
- Medlem ●
- Borås
Galet mycket folk här. Syns att jag inte har nått att göra reklam för, då skulle jag lätt lagt in det.
Jo! Det har jag ju. Inser just att 458 pers kommer läsa detta... så... jag är singel! Någon som vet nån schysst brud i Umeå-trakten?
Snacka om besvikelse. En intryckt iSight i iMac, en fjärr och desperate housewifes. Vilken otrolig besvikelse! Finns det någon annan tillverkare därute som vill släppa DATORER? Jag är spekulant. Linux kanske inte är så tråkigt?
Lugn nu. De där data-mackapärerna kanske kommer nästa vecka?
Galet mycket folk här. Synd att jag inte har nått att göra reklam för, då skulle jag lätt lagt in det.
Jo! Det har jag ju. Inser just att 458 pers kommer läsa detta... så... jag är singel! Någon som vet nån schysst brud i Umeå-trakten? *måste tänka på annat än Macar och iPods NÅNGÅNG*
Galet mycket folk här. Synd att jag inte har nått att göra reklam för, då skulle jag lätt lagt in det.
Jo! Det har jag ju. Inser just att 458 pers kommer läsa detta... så... jag är singel! Någon som vet nån schysst brud i Umeå-trakten? *måste tänka på annat än Macar och iPods NÅNGÅNG*
hehe klockrent:-D
*lejdis, jag bor i luleå då... *
Två dollar för ett ynka avsnitt av en tv-serie? Tror inte det blir någon dundersuccé precis.
Annars var nyheterna ganska okej. Undrar om det är några fler specs som har ändrats på iMacen?
För det första- har inte folk lärt sig att inte räkna ut Apples ideer på förhand? Tv-shower och musikvideor kommer säkert inte sälja lika bra som musiken men att totalt dissa det är fel.
För det andra- kommer tv-serier och videor komma till Sverige? Det hoppas jag men hoppfull är man ju inte.
iTunes 6 installerat!