- Bjarte
- Medlem ●
- Linköping
När är london?
London-eventet äger rum den 27-29: oktober
Vill du kan du ha pejl på det här i din ical
Man behöver nog inte heta Steve Jobs för att inse att det är sista dödsryckningen av PBG4 vi ser idag. Sen april 2004 har klockfrekvensen gått upp 167mhz....
DDR2-minnen, DL-brännare och högre upplösning på skärmen. Sen är allt sig likt. 30min längre TEORETISK batteritid och större/snabbare hårddisk är ju inte så märkvärdigt egentligen. Ändå en riktigt bra dator.
Ser fram emot att få uppgradera nästa år när det är Intel i.
Man behöver nog inte heta Steve Jobs för att inse att det är sista dödsryckningen av PBG4 vi ser idag. Sen april 2004 har klockfrekvensen gått upp 167mhz....
DDR2-minnen, DL-brännare och högre upplösning på skärmen. Sen är allt sig likt. 30min längre TEORETISK batteritid och större/snabbare hårddisk är ju inte så märkvärdigt egentligen. Ändå en riktigt bra dator.
Ser fram emot att få uppgradera nästa år när det är Intel i.
Precis min tanke ........ jag trodde iofs inte på något underverk idag.
Är lite smått glad att jag slapp punga ut med massa pengar nu
Som det ser ut så räcker iMac G5 och ibooken bra för mig tills det blir en intel-pb . . .
Och ....iViewMediaPro fungerar fint ...ser inte att Aparture ska slå den ur fingrarna på mig heller.
Och ....iViewMediaPro fungerar fint ...ser inte att Aparture ska slå den ur fingrarna på mig heller.
Coolt, jag är också ett iView-fan. Förmodligen det bästa programköp jag gjort. Sitter dock och hoppas på en uppdatering till säg 3.0. Skulle vilja kunna skala om tumnaglar utan att bygga om hela indexet och snabbare sökning. Sen får det gärna bli lite snyggare men det är inte lika viktigt. Ser ju ok ut nu också.
Precis min tanke ........ jag trodde iofs inte på något underverk idag.
Är lite smått glad att jag slapp punga ut med massa pengar nu
Som det ser ut så räcker iMac G5 och ibooken bra för mig tills det blir en intel-pb . . .
Precis min tanke med... får klara mig med iBooken tills nästa års intel-PB
Jävligt synd att dom inte släppte en 10 GHz G8 med 38 TB i RAM, som bara kostar 2000. Annars är jag nöjd...
Det blir ingen ny PB i London. Den tanken är det bara att ge upp.
en ny iPod kan man ju alltid hoppas på!
Jamen, jamen, jamen 10.4.3 då?
jag kör programuppdateraen en gång var 75:e sekund men det går fan inte bättre för det....
jag kör programuppdateraen en gång var 75:e sekund men det går fan inte bättre för det....
Men pucko du skrev ju här att den fanns där: http://www.99mac.se/forum/showpost.php?p=619693&postcount=187
(OBS! Pucko inte allvarligt. Denna text ersätter en smiley)
Men pucko du skrev ju här att den fanns där: http://www.99mac.se/forum/showpost.php?p=619693&postcount=187
(OBS! Pucko inte allvarligt. Denna text ersätter en smiley)
No offence! vem vill inte var en chokladdryck!?
jag ljög faktiskt. jag får sätta mig i skämskorgen igen. Jag blev helt enkelt kinkig för att den här sufflen till keynote bara skönk ihop.
och så har jag nallat lite på en flaska vin också för å döva bedrövelsen så sen blev jag omdömeslös och ljög. Men det kändes vint på nåt sätt. Hoppsa jag kan visa mig här i frotsättnbingen...
Gud vad vissa går igång på det här med förväntningar inför event.
Visst är det kul med nya uppdaterade prylar med coola features och visst kan ibland Apples val förvåna en. Tycker dock att valet mellan PC och Mac handlar mer om det är 12" eller 13", 1.25GHz eller 1,6GHz, DDR eller DDR2. Frågan är om vi överhuvudtaget märker skillnad om vi inte vet om skillnaderna. Själv är jag supernöjd med deras syn på hur hårdvara skall se ut och hur deras OS flyter på.
WOW 10.4.3 i programuppdateraren!
WOW 10.4.3 i programuppdateraren!
lika lång väg tillbaka!