- Rickard A
- Medlem ●
- Västerås
det verkar som dom ökat hårddisken lite i pbook 12" jallafall. jag tror inte den var på 80gb innan. eller?
Nope, den är precis de samma som innan. 80Gb som man kan byta ut till 100Gb...
fan inte ens det kunde dom glädja mig med!
för resten. Har ni sett att det går att välja combo på 12" mot ett avdrag på 1000:-? Då är den ganska identisk med den som såldes före bumpen. Och till typ samma pris ... Hmm.
Det där var intressant! då skippar man superdriven och maxar upp minnet istället. Äh fan jag är besviken ändå....
Ingen som vill sponsra mig med en PowerMac Quad fullt utrustad för 212 000kr??????
hehe...
ere ok om jag gör det?
det verkar som dom ökat hårddisken lite i pbook 12" jallafall. jag tror inte den var på 80gb innan. eller?
Nu får Herr Slättne fixa fram 10.4.3 i min programuppdaterar.
Med språng!
Nu får Herr Slättne fixa fram 10.4.3 i min programuppdaterar.
Med språng!
ja fö fan! supersnart. jag har bara når buggar kvar som ska fixas till
Fyfan, jag har satt mig i en riktig svår siutation. Jag hade förväntat mig en 12` med samma uppgradering som de andra, men inte. Jag har 15k jag kan bränna och jag undrar; vad skall jag köpa för något? Detta är mitt första mac-köp..
Fyfan, jag har satt mig i en riktig svår siutation. Jag hade förväntat mig en 12` med samma uppgradering som de andra, men inte. Jag har 15k jag kan bränna och jag undrar; vad skall jag köpa för något? Detta är mitt första mac-köp..
ibook så klart. de är åtminstone prisvärda.
Tycker att du skall satsa på Pb12" ändå sen bygger du ut den med mycket RAM så har du en stabil och stark dator!
Men alla gnäller på att dom suger. Är jätteplastiga.. Äckligt tagentbord osv. Vete fan..
Men alla gnäller på att dom suger. Är jätteplastiga.. Äckligt tagentbord osv. Vete fan..
Den är helt Ok, men jag säger som Versai: quality remains long after price is forgotten.
Känslan av en Pb är värd en hel del också...
JonasEk1, men jag får en PB för 13500 kr och en Ibook 9200 kr.. Det är ganska mycket pengar i skillnad och så mycket tycker jag inte det är värt. Eller?
Jag kan bara tala om min egna erfarenhet mellan Pb12 och Ibook och enligt mig så märks det mycket väl att iBook är en lågbugdet variant. Sämre skärm, inte samma styrka i maskinen m.m... jag hade tagit Pb12 direkt utan att tveka, tror inte du skulle bli besviken...
Men de vet jag att många jag känenr som har köpt Ibook att när dom testat på en Pb så har dom velat köpa en Pb istället...
Vore jag du skulle jag köpt en powerbook istället för iBook!