Hej.
Har flyttat på mig för en längre tid. Skall sitta och skriva på ett par saker därför flyttades hela dataparken runt lite, och naturligtvis så är det bök och stök när man skall dra upp allting igen. Här kommer ett par saker som jag skulle vilja ha lite hjälp med.
Problem 1. Mail funkar som det skall, laddar ner och säger att jag har 0 mail. -Skojar du eller det har jag inte haft sedan jag var med i Triple & Touch
Den laddar hem alla mail men sedan kan jag inte se eller läsa dom, OK webmailen funkar så det är inga problem, men det känns lite 1800 tal. Vad göra, någon som har ett bra förslag?
Problem 2. Där jag nu sitter finns en skrivare, en gammal en, orkade inte släpa med mig min skrivare över halva världen, så här sitter jag med fulla patroner. Har letat på nätet efter lite hjälp men inte hittat, Överallt säger dom att tyvärr inte till mac. Den heter Canon smartbase MPC600F
Den är ingen höjdare direkt men jag skulle behöva den för att skriva ut fakturor och det är ju alltid trevligt. Så någon som har någon koll om det är möjligt?
Och vet ni vad? Jag tror att det var allt för nu:p