Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

v6: Kritik på nya förstasidan

Tråden skapades och har fått 93 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-05 16:03
Ursprungligen av Adrian B:

Det är medvetet men jag kan hålla med om att det är inkonsekvent, dock borde vi ändra i forumet istället för på förstasidan. Precis som Niklas skriver så bör det vara valfritt om man vill öppna i eget fönster eller inte. Tvingar man alla externa länkar i fönster har inte användaren något val. Tyvärr har det blivit ett etablerat system att göra så för att "behålla" besökaren på sidan.

Ok, jag är med på det hela! Är det konsekvent i hela sajten så kommer även jag att vänja mig vid att öppna nya flikar vilket jag ofta gör men inte alltid.

Ursprungligen av magnur:

Ok, jag är med på det hela! Är det konsekvent i hela sajten så kommer även jag att vänja mig vid att öppna nya flikar vilket jag ofta gör men inte alltid.

Jo. Nu måste jag bara övertala Björnström om att han ska ändra i forumet

Jag skulle vilja se klockslag för kommentarerna till nyheterna. För det första är det då lättare att se i viken ordning man ska läsa kommentarerna (uppifrån och ner eller nerifrån och upp) utan att först behöva läsa igenom en massa inlägg för att på så sätt förstå ordningen.

För det andra: om två människor postar två liknande inlägg nästan samtidigt, t.ex. som svar på någons fråga, så kan man se på klockslaget att den som postade sitt inlägg sist faktiskt inte alls försöker leka besserwisser utan inte hade hunnit se den första personens inlägg

Jo, klockslag skulle inte vara så dumt. Ska sätta upp det på listan över önskade ändringar.

Bevaka tråden