Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
ja, ja, ja Jobs ska återuppta sin ungdomsdröm om att bygga en baseballplan på en veteåker sen kommer alla döda baseballsnubbar och spelar - eller det kanske var någon film
Jag tror dom kommer att presentera en ny Steve Jobs. Har börjar bli lite till åren och publiken kan alla hans "boom... there it is" vid det här laget.
Denna nya "iSteve" kommer att vara uppgraderad med mjukvaran Apple Personality 2.0... inte fullt så arrogant men ännu bättre fingertoppskänsla för nya produkter än föregående modell.
Jag har hört att MS ska kopiera denna funktion med Apple personality och isteve - fast ibill dessvärre har ett virus ställt till det för Bill - Bill börjar prata som S. Jobs
Ingen kommer att tro på de nyheter som Steve preseterar eftersom det är 1 april. Men om han visar en iPod som man kan spela vinyl-33:or med så kommer jag att tro på det.
Det roliga är att steve jobs och hans design team i Kalifornien inte behöver göra någonting egentligen. De kan bara leta runt bland fejkbilder och se vad folk gillar mest.
Tbh jag har inte hört ngt om ett event den 1:a april? Har jag helt missat eller borde dom inte ha börja skickat inbjudan eller dylika förberedande saker? :|
Det blir kanske helt enkelt inget - utan det är enbart rykten. Tyvärr!! Det vore trevligt med lite nytt godis - framförallt skulle man vilja se en ny ibook nu när man snart ska bli erbjuden nytt personalköp.
Ja, det ser nästan lite mörkt ut för oss som hoppats på trevliga saker 1a april. Något event har ännu inte annonserats, och de vanliga rykteskanalerna har inte postat något nytt den senaste tiden.