Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

lösa rykten ang. 1:e april

Tråden skapades och har fått 89 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-06 19:34

Det får nån annan svara på jag gillar bara rykten

Håller med...

I väntan på våren och solen så kan man väl få drömma sig bort med lite äpple rykten.

Ge oss mer.

  • Medlem
  • 2006-03-06 20:32

Bärbar laser disc-spelare blir den nya videpoden.

kommer nog en 30" iPod gjord för hemmabio på resande fot men inbyggda 5.1 högtalare som är löstagbara.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-06 23:50
Ursprungligen av apple4ever:

kommer nog en 30" iPod gjord för hemmabio på resande fot men inbyggda 5.1 högtalare som är löstagbara.

Vikken kabinväska ska man ha då?

Jag tror Apple den första April kommer meddela att de lägger ner ipod serien för gott.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-08 00:02

ja, ja, ja Jobs ska återuppta sin ungdomsdröm om att bygga en baseballplan på en veteåker sen kommer alla döda baseballsnubbar och spelar - eller det kanske var någon film

Jag tror dom kommer att presentera en ny Steve Jobs. Har börjar bli lite till åren och publiken kan alla hans "boom... there it is" vid det här laget.

Denna nya "iSteve" kommer att vara uppgraderad med mjukvaran Apple Personality 2.0... inte fullt så arrogant men ännu bättre fingertoppskänsla för nya produkter än föregående modell.

Jag har tyckt att Jobs sett sliten ut. Det ska bli skönt att få en ny S. Jobs och med ett utökat ordförråd.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-03-08 16:12

Kommer den nya iSteve använda Intelproppar? Risken är ju att hans Keynotes kommer gå aldeles för snabbt så ingen hinner med.

Jag har hört att MS ska kopiera denna funktion med Apple personality och isteve - fast ibill dessvärre har ett virus ställt till det för Bill - Bill börjar prata som S. Jobs

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-08 18:49

Ingen kommer att tro på de nyheter som Steve preseterar eftersom det är 1 april. Men om han visar en iPod som man kan spela vinyl-33:or med så kommer jag att tro på det.

Det skulle vara kul om Steve presenterade massa fejkade saker, som aprilskämt. Och sen att folk tror på dom gör ju bara saken bättre.

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2006-03-09 16:00
Ursprungligen av ztaafen:

Det skulle vara kul om Steve presenterade massa fejkade saker, som aprilskämt. Och sen att folk tror på dom gör ju bara saken bättre.

Exakt samma tanke slog mig

Det roliga är att steve jobs och hans design team i Kalifornien inte behöver göra någonting egentligen. De kan bara leta runt bland fejkbilder och se vad folk gillar mest.

Och sen göra det ännu bättre.

  • Medlem
  • Vetlanda
  • 2006-03-27 23:27

Tbh jag har inte hört ngt om ett event den 1:a april? Har jag helt missat eller borde dom inte ha börja skickat inbjudan eller dylika förberedande saker? :|

Det blir kanske helt enkelt inget - utan det är enbart rykten. Tyvärr!! Det vore trevligt med lite nytt godis - framförallt skulle man vilja se en ny ibook nu när man snart ska bli erbjuden nytt personalköp.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-28 10:50

Det kanske inte behöver vara ett event varje gång, eller? Apple kan väl ändra i produktlajnuppen utan att stevan ska behöva klä upp sig i polo?

  • Medlem
  • 2006-03-28 13:12

Steve har ju sålt en massa av sina aktier nu så antagligen blir den stora överraskningen att Apple lägger ner och upphör.

Ja, det ser nästan lite mörkt ut för oss som hoppats på trevliga saker 1a april. Något event har ännu inte annonserats, och de vanliga rykteskanalerna har inte postat något nytt den senaste tiden.

Skärpning Apple!

Öken.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-29 10:47

men det var väl tretti års kalas, nåt måste dom väl göra?

/Tangen

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-29 10:50

Steve och Steve hade rökt så mycket jazztobak i garaget så de minns inte vilken dag det var.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-29 10:52

.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-29 10:55

Vill fortfarande ha en tablet dock - det skulle göra min helg i alla fall.

/Tangen

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-29 11:03
Ursprungligen av Tangen:

Vill fortfarande ha en tablet dock - det skulle göra min helg i alla fall.

/Tangen

En "knarktablet"?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-29 21:50
Ursprungligen av Konrad:

En "knarktablet"?

hrmf, min fru och barn är inte imponerade av det - så det var sjuukt länge sen
typ på 90 talet.

Nee mina begär stannar nu vid hårdvaruporr

/Tangen

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-03-29 17:49

Vad har hänt tidigare jubileum?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-03-29 18:12
Ursprungligen av tobhas:

Vad har hänt tidigare jubileum?

Dom firade genom att avskeda folk och funderade på att switcha till win?

Bevaka tråden