Jag har fått ett märkligt problem med mitt Eudora.
Alla mail jag försöker skicka går iväg men all text jag skriver försvinner så att mottagaren bara ser all annan info än texten. Inte ens sig-filen kommer fram...
Tydligen kommer inte heller Subjectraden eller mottagarens adress med i "To:"-fältet utan där står bara "To: undisclosed-recipients:;" trots att jag inte gömt några adresser...
Fråga mig inte varför... Jag har Intel iMac sen några veckor och fram tills igår har det varit utan problem att skicka mail.
Det enda som hänt är att Eudora kraschat några gånger, vilket den i princip aldrig gjort innan Intel iMacen.
Jag har testat att installera om Eudora, först med befintliga inställningar och sen helt på nytt.
Fast något måste jag gjort fel i allafall eftersom jag även vid nyinstallation får tillbaka alla mina gamla inställningar...
Jag är väl medveten om att inte så många kör Eudora fortfarande (mer än Adrian B?) men om någon har några vettiga tips, som inte innebär att jag ska byta till Mail eller något liknande, så är jag mer än idel öra.
Jag använder Spray både som leverantör och för min e-mail och gillar inte alls deras webmail.