Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Växla mellan dokument i illustrator

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2006-05-22 11:55

Hur växlar jag mellan två eller fler illustratordokument utan att behöva gå upp i menyn eller använda exposé? Äpple + hake funkar inte.

Tacksam för svar
Peter

Konstigt. För mig funkar äpple + < utan problem (Engelskt Illustrator 12.0.1, Svenskt Mac OS X 10.4.6)

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2006-05-22 14:39

Problemet kanske ligger i att jag sitter med illustrator 11?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-05-22 15:01

Har samma problem, i AI CS (åtminstone i den svenska versionen) är äpple + < ett kortkommando för "Lägg över" (Objekt/Ordna/Lägg över) och det funkar inte att ta bort detta i kortkommandoinställningarna. Grejen är att jag hade tidigare den engelska versionen av CS och där funkade att växla mellan fönster med äpple+<. Hoppas någon kan hjälpa.

/Hb

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2006-05-23 17:50

Hoppas att herr Rönnbäck ska komma med en lösning för just nu är det jäkligt irriterande...

Jag har inte CS utan CS2 (svensk+svenskt system) och där funkar kortkommandot utan några konstigheter, men om det inte funkar så får man väl ställa om i systemet så att man har ett annat kommando för att växla fönster, som inte krockar med Illustrator

yo!

Flippar Illu fönster om du håller in Cmd-<?

I så fall har jag har samma problem. Om man ställer in Key Repeat rate till näst-snabbast och Delay Until Repeat till Shortest i keyboard prefs så funkar det hjälpligt. Men det tar en evighet att radera text (tycker jag..)

hi-5!

1
Bevaka tråden