Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bouncar ner en låt, men...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-09 21:19

...bara ett spår hänger med ner. What's the deal, huh?!

Du får nog ge lite mera info än så. Vad består arret av? MIDI, Audio, mjukvarusynthar?

Har du råkat aktivera nån slags markera-och-spåret-solas-automatiskt-funktion månne?

Jag hade ett liknande problem en gång.

Hade bouncat en låt men hade råkat trycka in soloknappen så att bara en kanal följde med.
Tog bort solo så att alla spåren hördes och bouncade om det igen. Släppte filen över iTunes och lyssnade men då fanns fortfarande bara en kanal med. Bouncade om flera gånger innan jag fattade att iTunes aldrig kopierade in den nya AIFF-filen då det redan fanns en likadan låt med samma namn (fast bara en kanal). Tog bort den gamla från iTunes och släppte den nya och då fanns alla kanalerna med.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 20:19

"S" eller "M" brukar vara den hemliga knappen, kör äldre version av logic när jag ska braxxa med audion, och har råkat göra den knappblundern ett par gånger då färgschemat inte var en prioritet på emagic och man knappt kunde se vad som var mutat/solat. Detta går ju att trixa till i någon meny dock.. fast nu glider jag ifrån ämnet..

  • Oregistrerad
  • 2004-08-13 08:03

O ja. Ni hade så rätt allihop. Shit alltså. Så sitter man och letar nån timme, så hängde allt på en solo-knapp... Tack allihop.

*Eskimo räcker kärleksfullt över vandringspokalen*

:kaaaka!:

  • Oregistrerad
  • 2004-08-17 09:02

Haha man tackar. Eller som PF skulle ha sagt. Inte helt ofel.

Haha, så satans typiskt. En klassiker

1
Bevaka tråden