Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Korg Legacy 1995:- på MB

Tråden skapades och har fått 77 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-05-02 19:36

Nejnej, köp inte Legacy. Det är jättedyrt! Ni som köpt lämna genast tillbaka. Se mig i ögnen. Ni blir tröttare och tröttare och tröttare...

Argh, fan också... Nu får man inte vara själv med det här heller! Grrrr! ;D ;D ;D

Hehe, skämt å sido. Kontrollern är väldigt skön och känslan i tangenter och reglage är samma som originalet (iaf det jag sitter med här). Samma rejäla känsla. Här har Korg verkligen lyckats bra.

Men den ser bra löjlig ut bredvid originalet måste jag säga.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-02 19:53

Faaaan, har lyckats spara ihop två tusen makaroner just nu. Dessa pengar var tänkta till en PodXT.. Ska jag spara två tusen till eller slå till på en Legacy nu !?
HIGhegigheogheiogheo, blir tokig.
Jag är ju trots allt gitarrist egentligen, men samtidigt vore det kul att prova en sån här rackare Fakk...

spar ihop 2150:- till å beställ en pod xt live istället

  • Oregistrerad
  • 2005-05-02 20:15

Whoa, vart hittar man en PodXT live för 4150 spänn !?

www.musicians-gear.com .. inkl. frakt. Min kom idag.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-02 20:21

Whohoo ! Jäklar, det var billigt.. går väl på typ 5500 på börsen om jag inte minns fel.
Näe, då sparar jag vidare ett tag, Pod XT live it is

Hur många patchkablar får man med igentligen? Dessutom väntar jag fortfarande på att mitt x skall komma hem till mig nångång. Blir väl på måndag troligen

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-05-14 10:57

Va f-n ska ni tjata om den här för...nu blir jag ju sugen...;)

  • Medlem
  • International user
  • 2005-05-14 11:44

Bara att stilla köpjävlen så köp den lasselu vetja man blir inte påverkad alls här på
forumet.
Det är bra köp tanke vad man får för 1995:- så är det ett riktigt klipp.

Ursprungligen av Peo:

Det är bra köp tanke vad man får för 1995:- så är det ett riktigt klipp.

Ja, det här måste vara en av de bästa "dealar" jag sett nångång.

inte för att bumpa men damn if estrad inte rear ut den (inkl. ms20-controller vad jag förstår) för 1495:- nu...

Finns det någon annons om det på nätet? Hittade inget på instrument online's realista från estrad.

vet inte, jag såg den inte ens inne i butiken. bara i skyltfönstret...

aha. allrajt. men har redan hittat en del guldbitar i rean. nu behöver jag bara trolla fram lite cash.

jag var troligtvis först i sverige med legacy och fick betala mycket mer än 2 lök för min men jag tycker absolut att den är värd det jag betalade. gillar den t o m mer än vad jag gillade min ms-20 och använder den säkert 50 gånger oftare än min ms-50.

  • Medlem
  • 2005-09-14 00:43

Attans, nu tycks paketet med controllern vara slut på Estrad.

Var hittar jag Legacy Collection + MS-20 controller billigt nu?

http://www.musikborsen.se
..säljer för samma pris. Lär nog finnas en hel del butiker till som har dem. Fast frågan är hur länge till.

  • Medlem
  • 2005-09-14 08:14

JAM (www.jam.se) verkar också ha, ring och kolla!

Bevaka tråden