Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Fucking skiiiiii*. Inget skoj, bara meningsfulla saker som ett eventuellt fungerande Aperture. Får trösthandla en ny Nano... Nån som vill köpa en repig, blodig 4GB nano med min flickväns namn på baksidan..?
Fucking skiiiiii*. Inget skoj, bara meningsfulla saker som ett eventuellt fungerande Aperture. Får trösthandla en ny Nano... Nån som vill köpa en repig, blodig 4GB nano med min flickväns namn på baksidan..?
Nej! Men har du en Macbook Pro C2D? så köper jag den...
Vad jag spontant undrar är hur ett GMA950as grafikkort plötligt blev tillräckligt snabbt för att räkna på RAW bilder? Eller lägger dom över detta på CPU:n?
Vad jag spontant undrar är hur ett GMA950as grafikkort plötligt blev tillräckligt snabbt för att räkna på RAW bilder? Eller lägger dom över detta på CPU:n?
Man kan väl utan att överdriva säga att det fanns utrymme för att göra programmet snabbare... Det är nog det enda program som jag inte skulle bli förvånad om det helt plötsligt blev dubbelt så snabbt.
För övrigt verkar det vara bra uppdateringar. Flera saker som gjort att jag aldrig skulle kunna använda det har de fixat.