Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MAC VS PC

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-01-04 16:55
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mondo65:
Man får vad man betalar för. Om grejorna inte fungerar som utlovat är det inte mycket att ha väl?

Fråga Microsoft. De lyckas tydligen

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-04 17:04

Visst, Windows är struligt och jobbigt, men visst fungerar själva systemet hjälpligt - i alla fall för det mesta? Problemet är väl att komponenterna och delprogrammen strulkar en hel del i Windows vilket ger en gråa hår och kostar en massa pengar.

Klart att det är enklare för Apple: de har ju sin egen hårdvara, sitt eget system och egna program: Final Cut Pro, Logic osv. Solklart att det fungerar bättre. Och om man arbetar professionellt kan det väl löna sig att ha de bästa verktygen.

• Oregistrerad
  • 2003-01-04 17:29

Jag tar tillbaka den sura kommentaren om MS. Det var bara en halvsanning i ett ögonblick av frustration när XP inte gör som man avser.
Varför i h-e skulle jag uppgradera en fullt fungerande Windows 2000-installation? Inget positivt har tillförts i XP. Det är bara fulare.

...jo, det skulle väl vara att tjejen kan "Växla användare", medans jag är inloggad

Edit: stravfel

[ 04 Januari 2003, 17:29: Meddelandet ändrat av: Schuckert ]

Bevaka tråden