Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kostar uppdateringen till Leopard någonting för oss som har nuvarande OsX? Kanske är en dum frånga, men har aldrig varit med om en Os uppdatering (stor sådan) sedan jag blev Mac-annvändare.
Även om det inte är säkert så kommer den troligen att kosta, och troligen kommer man att behöva köpa fullversionen som troligen kommer att kosta strax över tusen kronor.
jag tror det är 50% på tiger just nu med csn-kortet om du bara köper en licens men det är nog fullpris på familjepaket tror det är det på alla familjepaket
Okay, surt att man ska behöva betala mer pengar in i en gammal dator... Men tror ni att det är någon idé att köpa uppgraderingen? Vad är det som man inte kan klara sig utan som följer med Leopard?
Det är förmodligen inget som slutar att fungera i datorn om du väljer att inte uppgradera men det är nog många som ändå vill ha det senaste som självklart kommer att innehålla saker vi inte förstår hur vi kunde klara oss utan!
Egentligen kan man väl säga att den dryga tusenlappen är ett uppgraderingspris, för vem köper ett Mac OS nytt, antingen får man det inkluderat i datorn eller så uppgraderar man, eller?
Egentligen kan man väl säga att den dryga tusenlappen är ett uppgraderingspris, för vem köper ett Mac OS nytt, antingen får man det inkluderat i datorn eller så uppgraderar man, eller?
1000kr är väll hur billigt som helst med jämförelse till vad MS kommer att ta för vista. och apple gör dessutom ett operativsystem som är värt att betala för.
Det har alltid (dvs. så länge som jag har haft studentrabatt iaf ) varit 50% på Apples programvara med studentrabatten. Oavsett vilken programvara, även familjepaketet av OS X.