Jag står nu också i en liknande sits..... Förvisso har jag beställt en Mac Mini 1.66 CD, 1 GB i helgen men har nu avbeställt den då jag nyss fick 2 helt nya jobbchanser och den ena rör sig om ett 6 månaders kontrakt i utlandet, då vill jag gärna ha en bärbar dator. Nog har jag en bärbar dator en alldeles förträfflig Acer med en Pentium Processor på 1.7 Ghz och 1Gb ram som knappt är 4 månader gammal, men Det var ju en MAC jag ville ha.... Min Laptop är bara en ren arbetsdator, och min stationära PC är den jag använder mest, Laptopen ligger bara på skrivbordet och "samlar damm" tyvärr
Hursomhelst..... Får jag nu utlandskontraktet så måste jag nog köpa en MacBook.... Vore för jävligt att ha beställt en Mac Mini och sedan inte kunna använda den på 6 månader då jag ev. reser i början av December. MEN!! Visst FAN vill jag också vänta tills den nya MacBooken kommer ut....
Min plan var ju från början: Mac Mini och sedan en uppdaterad Macbook och ev. sälja minin...
Men hur gör man nu??? hehe!!
Måste ha en dator hursomhelst .... eller ja måste och måste... men jag vill ha och jag är trött på PC helt enkelt....