Mmm... vacker burk! Den är större än man tror faktiskt, men väger rätt lätt. De borde ha stoppat in lite stål i den, på samma sätt som de gjord huvudlådan till Machinedrum av stål för att få en skön tyngd i den. Viktiga saker när det gäller synthdesign!
Uppställning hemma. Hmm. Fortfarande inga digitalkameror i sikte. Får väl beskriva lite istället, och hoppas på att ni har fantasi nog.
Rubbet finns i vardagsrummet nuförtiden. En vägg är allokerad till det hela.
I mitten: Mixerbordet (Soundcraft Spirit Live, 24-kanalare), samt under det finns 12 HE med effekter.
Till vänster: Ett trippelstativ.
* Längst upp: Eps 16+
* Mitten: Juno-2
* Längst ner: Mono/poly, Sidstation samt en TB-303 (allt på ett hyllplan för att få plats)
Till höger: Ett trippelstativ.
* Längst upp: Pro-One
* Mitten: TR-909, TR-808, MC-202 (hyllplan här med för att få plats)
* Längst ner: Machinedrum, FS1r (Machinedrum står ovanpå), TR-606, TB-303 samt tre halvrackseffekter från Boss
* Krysset under nedersta planet: SH-09 (styrs mest från en 303:a ändå)
I hallen: En dammig 1080 står på högkant i väntan på att jag skall bestämma mig vad jag skall göra med den. Förmodligen har jag kvar den, kan säkert vara bra att ha.
Hemma hos Slagge: DX7
777:an har inte hittat sin plats än, men jag gissar att den kommer hamna på den högra trippelstativet.
Kabelsamlingen hänger över en dörr, förutom de som är inkopplade mellan mixern och ljudmanicker.
Pust pes!