Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drömsynthen - vilken är den?

Tråden skapades och har fått 31 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Okejsan! Nu håller jag på med research på allvar angående synthdesign. Ska kolla upp med både de stora och små företagen i branschen, dels titta på deras produkter men också se om de vill bistå med lite tekniks information - det kan lätt bli lite jobbigt annars!

Vad som kommer ut av det hela återstår att se, men som det ser ut nu tänker jag köra på en mellanstor synth som kan precis det man behöver och inte är ännu en megabegaworkstation, med snitsigt utseende och en bra layout, helst med lite nya grepp på det hela.

Delger resultaten allteftersom om det är av intresse. Jag tycker i alla fall att det ska bli JÄKLIGT kul!

Peter H: Tackar för det coola tipset. Kollade bara in det snabbt innan, men nu hittade jag Buchlas hemsida... Fy söringen va coolt!!!

Kolla in denna lilla raring till exempel (och jag menar produkten!). Hade jag spelat live så skulle jag styrt hela min anläggning sähär! Kanske skulle tipsa Vince Clarke om detta - han tycker som bekant live är ganska tråkigt med tanke på att han liksom måste ha allt programmerat i förväg i princip. Detta är klart roligare än att titta på TV under tiden för hans del!

Bevaka tråden