Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tycker att det påminner en hel del om ljudbilden hos Oberheim Matrix-6 (eller 1000). En snabb tjuvkik :rolleyes: i tidigare inlägg avslöjar att du har en Cheetah MS6, vilken hårdvarumässigt är väldigt lik Matrix-6. Därför blir min gissning Cheetah MS6.
Nej, nej och nej. Några av bokstäverna i Parakeets gissning stämmer dock.
Edit: Det stämmde bättre innan Parakeet ändrade sig. Det finns VISST en Marion Prosynth!
En VST... Då är det därför jag kände mig en aning tveksam, inget brus eller aningen falska toner. Pro One var ju ute ur bilden med tanke på polyfonin, men den kan låta väldigt fet den också.
Kan inte få nog av Sequential Circuits prylar.
Nja creamware gör DSP-kort. En vanlig CPU skulle inte orka med speciellt många röster. Tycker därför det är lite fel att säga VST. Mjukvarusynth kanske du menade egentligen?
Nja creamware gör DSP-kort. En vanlig CPU skulle inte orka med speciellt många röster. Tycker därför det är lite fel att säga VST. Mjukvarusynth kanske du menade egentligen?
Jo, okej då Jag hade inte gjort läxan på vad det egentligen var, bara antog VST/RTAS plugg ur den blå luften. Men Native Instruments Pro-53 är ju ingen skitsynth, och den orkar många röster på en 3.2 Ghz'are.