Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laptop och ljudkort

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Volle, ring dem och säg att du vill skicka tillbaka den av anledning X, typ upplösningen var för hög och du ser knappt vad det står, de kommer då erbjuda dig en summa "som plåster på såren"(i mitt fall 1800:-) om du behåller den. De vill verkligen inte ha någon tillbaka i onödan.
Easy money.

  • Medlem
  • 2006-01-03 00:25

cc

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-01-03 01:11

Det låter ju bra tycker jag. Mackie är bra grejer å Mac är bra grejer.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-01-03 02:01

Är det inte keynote om typ en vecka? Kanske kommer nya PBs då, så man kanske likväl kan vänta och se?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-01-03 02:16

Jepp, ska man köpa nytt (fattade inte jag helt) så ska man så klart vänta in och se vad Äppelpäppel kommer med för nya frukter.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-01-03 02:27

Kan ju vara värt att vänta ändå, eftersom att beg. priserna förmodligen kommer att sjunka om exempelvis G5-powerbook dyker upp...

Ursprungligen av en David:

Kan ju vara värt att vänta ändå, eftersom att beg. priserna förmodligen kommer att sjunka om exempelvis G5-powerbook dyker upp...

Du lär nog inte få se någon G5-powerbook, eftersom anledningen, vad jag förstått, till att de inte redan kommit är att en G5:a skulle elda en laptop. Däremot kanske de släpper de första inteldatorerna!

  • Medlem
  • 2006-01-04 20:09

Det ryktas om en iBook med typ13,5" widescreen och en dualcore intel...Inte dummt! Dessutom, om ovanstående är sant kan de släppa en juste PowerBook för att inte förlora "affärskunderna" till iBooken.

Bevaka tråden