quote:Skapades ursprungligen av: Tage-me-T:
][b]Apple får konstgjord andning från Microsoft. Tänk på det nästa gång ni får lust att komma med fullständigt obalanserade utfall mot Microsoft. Utan Microsoft, och Microsofts programvaror för Mac, så skulle Apple inte funnits kvar idag.[/QB]
Visst, det sägs att office är viktigt för mac.. har alltid undrat varför.. det är ju förbövelen bara en ordbehandlare och ett kalkylark...
men visst tusan hade Apple överlevt utan office..
Kanske hade det funnits ett Appleworks med en massa killerfunktioner gratis för Windows/mac/lunix som arbetar med PDF nativ, alltså PDF är filformatet..
Hörde att senaste Word bara öppnar filer från Word-97 eller senare,, Vad fan är det för arkivbeständighet?? om jag skrev mitt livs viktigaste dokument december 1996 så går det inte öppna 2002.... Vad var det för nya killerfunktioner som kom i office 97 som befogar ett nytt inkompatibelt filformat????
Jag kan öppna den mest typografiska och språkliga avancerade tio år gamla postscriptfilen idag..
Ursäkta stavfel och annat skit, jag är bra dragen(lördagkväll för bövelen)
Ps Tage-Me T är min gamla bästis Svante Wendel från malmö... Svante blir man inte av med så lätt....
[ 12 Oktober 2002, 22:03: Meddelandet ändrat av: nixon ]