Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

303-erotik

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Snubblade över dom här bilderna på badboll och vet att många här på forumet älskar den lilla maskinen. Synthen alltså!

Tôlig naken brud med 303:a

Samma tôliga nakna brud med samma 303:a

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 03:33

Jävlar! Vilket radarpar!

  • Medlem
  • 2006-02-27 06:02

Oj! :eek: ......

vad sliten hon var!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-02-27 09:10

Vilka rattar... She had it comin...:)

Fyffan. Har hon satt ihop käften med en spik? Jag är nog för gammal för att uppskatta sådana damer. Och TB-303:an låter bara kul när resonansen står på max och den kvittrar som en amfetaminpåverkad koltrast.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-27 10:23

Mjä.

Aldrig för har jag velat ha en 303:a så lite.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2006-02-27 10:24

note to apan: spela aldrig klädpoker mot en TB....

TB:n drar till sig blicken direkt, hon har ingen chans... den har mycket vackrare vågformer än henne

ja hona var sliten! fram med silverpennan.,(paareket!, du menar väl att du inte har BLIVIT tillräckligt gammal för att uppskatta såna damer)

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 12:03

Fina ögon hade hon väl iaf. I övrigt hade jag nog hellre satsat på TB303:an.

Men vart 17 finns alla snygga/söta synthtjejer? Det måste väl ändå finnas några som är snyggare än Karin från The Knife? :hmmm:

Supernice

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-27 18:14

Whooppee, tur att hon inte posar med en Matrix-12 eller någon bjässe

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-27 18:34

Såklart att det finns snyggare synthtjejer än Karin:)

Hon som har projektet Action Biker är ju ruggigt snygg, likaså Emma som har projektet EMMON. Hmm, vettefan vilka mer det finns.

Fyll på med fler snygga synthtjejer:)

  • Medlem
  • 2006-02-27 18:57

Jag vet inet hur moderatorerna ser på denna tråden. liknande material har tidigare tagits bort.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-27 19:53
Ursprungligen av 18db:

Jag vet inet hur moderatorerna ser på denna tråden. liknande material har tidigare tagits bort.

Jag har inte haft tillgång till 99musik förrän nu på kvällen. Tror dock heller inte det är så klokt med fler bilder av den här typen, i så fall får vi styra upp könsrollerna med lite manliga bilder, typ en svettig Tiga med en machinedrum eller liknande.

Ah, såg att jgb svarade nu också.

  • Medlem
  • 2006-02-27 20:02
Ursprungligen av 18db:

Jag vet inet hur moderatorerna ser på denna tråden. liknande material har tidigare tagits bort.

Denna moderator ser det som att allt hinns inte med när man arbetar, utan en del saker får tas senare.

Hade någon anmält inlägget (ni vet, den här lilla knappen

som finns vid varje inlägg) så hade det försvunnit omedelbart.

Ja, inga fler sånna här bilder. Då blir det bara badboll av alltihop

Jag tycker Rimheden är läcker.. Och tjejerna i Ladytron. Fast jag tycker egentligen att alla tjejer som spelar instrument på scen är läckra. Mest för att det inte är så vanligt kanske.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-27 23:41
Ursprungligen av Dalleponken:

Fast jag tycker egentligen att alla tjejer som spelar instrument på scen är läckra. Mest för att det inte är så vanligt kanske.

inte vanligt? jooodå, det finns otroligt många tjejer som spelar. men alla kanske inte spelar elektronisk musik... men jag tycker faktiskt att det är rätt lika på könsfördelningen av musiker...

Ursprungligen av suss:

inte vanligt? jooodå, det finns otroligt många tjejer som spelar. men alla kanske inte spelar elektronisk musik... men jag tycker faktiskt att det är rätt lika på könsfördelningen av musiker...

när man gick i grundskolan var det väl alltid tvärt om? att det var en massa tjejer som spelade gitarr, klarinett etc. få killar som spelade då. varför blir det oftast tvärt om senare? det är ju onekligen så att de flesta musiker inom popsvängen, eller nästan vilken sväng som helst, är killar. trist.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-28 00:03
Ursprungligen av outshape:

när man gick i grundskolan var det väl alltid tvärt om? att det var en massa tjejer som spelade gitarr, klarinett etc. få killar som spelade då. varför blir det oftast tvärt om senare? det är ju onekligen så att de flesta musiker inom popsvängen, eller nästan vilken sväng som helst, är killar. trist.

hmm... det är nog väldigt olika allt det där. när jag gick i grundskolan var det bara killar... och jag. (men jag räknades inte, för jag spelade fiol, och det var inte tufft)
men sen i gymnasiet, var vi fler tjejer i min musikklass. och av mina erfarenheter så har det varit ganska lika....

jag tror det finns mååånga hårt arbetande tjejer där ute, som man inte riktigt vet om. det finns självklart hårt arbetande män också, men det känns som att männen "får" ta mer plats... bara en känsla jag har.
nu låter det som att vi går på mellanstadiet igen.... "killarna är jobbiga,de skriker och tar över i klassrummet.."

Ursprungligen av outshape:

varför blir det oftast tvärt om senare?

Ja, hur det hänger ihop är väl inte så värst svårt att räkna ut?

  • Medlem
  • 2006-02-27 19:44

Snuskerier och tråkigheter. Ändrade till länkar istället så slipper man se sådant här om man absolut inte vill.

AudibleBeauty: Till nästa gång, tänk på vad du postar för något. Damerna här på forumet brukar sällan uppskatta liknande saker.

Det känns inte som att Karin från The Knife blir behandlad särskilt schysst i den här tråden.
Att berätta att man tycker att någon är snygg är väl en sak, men att antyda att någon inte är det..kom igen nu :rolleyes:

  • Medlem
  • 2006-02-27 20:56
Ursprungligen av shylock:

Det känns inte som att Karin från The Knife blir behandlad särskilt schysst i den här tråden.
Att berätta att man tycker att någon är snygg är väl en sak, men att antyda att någon inte är det..kom igen nu :rolleyes:

Håller med! Dessutom tycker jag hon är fin. Vadå sliten? ser er själva i spegeln, eller är det 99% finniga 14 åringar som hänger här numera?

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 21:13
Ursprungligen av shylock:

Det känns inte som att Karin från The Knife blir behandlad särskilt schysst i den här tråden.
Att berätta att man tycker att någon är snygg är väl en sak, men att antyda att någon inte är det..kom igen nu :rolleyes:

Jag ville inte ens antyda i mitt inlägg att hon på något sätt skulle skulle vara ful. Hon är helt enkelt inte min typ men tyvärr den enda jag kom på bland synthtjejerna.

Tog Karin illa upp ber jag ödmjukast om ursäkt.

69:an har man ju hört talas om, men 303:an var helt ny för mig. Nu väntar jag på bilderna av en AKAI MIDI-flute eller mungiga.

Nu kanske jag frångår ämnet lite, men det är lite typiskt att man genast diskuterar utseendet när man pratar om kvinliga musiker. När en tjej står på en scen ska hon vara snygg/söt och gärna lite sexig för att få uppmärksamhet, men killar får se hur sunkiga ut som helst, då kallas det manligt och tufft. När sedan Ulf Lundell blir ihop med en 23 åring blir allt ännu mer förvirrat. Jag tror att det kallas irroni.

Jag tycker alla tjejer blir sexiga bara de står på scen och vågar rocka lös lite. Nu snackar jag inte rumpskakande Spears/Aguilera-brudar, utan helt vanliga tjejer som vågar ta lite plats.

  • Oregistrerad
  • 2006-02-27 20:34
Ursprungligen av Dalleponken:

Jag tycker alla tjejer blir sexiga bara de står på scen och vågar rocka lös lite. Nu snackar jag inte rumpskakande Spears/Aguilera-brudar, utan helt vanliga tjejer som vågar ta lite plats.

Johanna Asplund...fast nu ska jag snart gifta mig. Sorry Johanna...

Bevaka tråden