Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

303-erotik

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2006-02-28 13:44

Finns det något sexigare än kvinnor med instrument! Påklädda eller naturister, det kvittar!

Tänk om Fi-stimmet skulle vandra in i en DEAN monter på namm Bomber och granater :kaaaka!:

Det roligaste är ändå att jag trodde att tråden "303-erotik" skulle vara närbilder på en 303:a eller en acid-låt. Hur många tänkte så?

• Medlem
  • Gävle
  • 2006-02-28 14:29

timorthy: Jag tänkte direkt att någon hade gjort en 303låt eller något annat mysko 303-projekt

Hmmm.. Barbados-Magnus med en MS-20 i röven? Nä, då är det nog bäst vi skippar lättklädda bilder över huvud taget..

• Medlem
  • 2006-02-28 15:32

Jag tycker tråden kunde hetat 303=erotik

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-02-28 19:16

jaha ja. ok, men då tar jag och kontaktar mina snygga syntväninnor, och så skapar vi en enkel hemsida (rädda som vi är för teknik så får vi kanske ta hjälp av någon man i vår närhet) där vi visar bilder på oss själva (och kanske eventuellt någon melodi vi tutar fram på en tvärflöjt), så kan jag länka hit, så behöver ingen längre planlöst surfa runt på nätet i förtvivlan över svårigheten att hitta oss. eller nåt.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-02-28 21:17

Men shit. Det är min 303:a och min flickvän ni sitter och diskuterar Vi tog en serie bilder med olika syntar och tv-spel, och det var bara en kul grej vi gjorde, inte för att flasha för sakens skull. Ta det inte så seriöst. :rolleyes: Mina två favoriter i en och samma bild. :kaaaka!:

Ursprungligen av compute:

jaha ja. ok, men då tar jag och kontaktar mina snygga syntväninnor, och så skapar vi en enkel hemsida (rädda som vi är för teknik så får vi kanske ta hjälp av någon man i vår närhet) där vi visar bilder på oss själva (och kanske eventuellt någon melodi vi tutar fram på en tvärflöjt), så kan jag länka hit, så behöver ingen längre planlöst surfa runt på nätet i förtvivlan över svårigheten att hitta oss. eller nåt.

Rätt i krysset!

• Medlem
  • 2006-02-28 21:18

Tur att jag skvallrade för dej John

ah, vad det detta det handlade om .. hmm, men hud & hårdvara har aldrig funkat för mig - ser nog mer hud men ingen hårdvara oftast, om jag tänker efter... mest avtändande var nog alla koppingssnören och girlanger...haha va tokigt

»suss | tänk om den bilden var en reklamannons för 303:an...«

303reklamationsannons?
»···~ samt min flickvänn lider av svår hudavlagring & svampar i underlivet«

men ang de ni snackade om och kring teknik överlag: gällande [design] | [funktion] hade det varit annorlunda om kvinnor hade utvecklat och tagit fram det mesta- hade jag då som generell snubbe då tagit till mig grejor på samma sätt som idag? kunde det vara
ombytta roller tex. e kvinlig och manlig logik/synsätt väsenskillda eller handlar det om männsklig logik och olika intressen... ingen jag direkt funderar över men folk kanske sitter innne med svar och funderingar kring del hela...

Ursprungligen av kallback:

men ang de ni snackade om och kring teknik överlag: gällande [design] | [funktion] hade det varit annorlunda om kvinnor hade utvecklat och tagit fram det mesta- hade jag då som generell snubbe då tagit till mig grejor på samma sätt som idag? kunde det vara
ombytta roller tex. e kvinlig och manlig logik/synsätt väsenskillda eller handlar det om männsklig logik och olika intressen... ingen jag direkt funderar över men folk kanske sitter innne med svar och funderingar kring del hela...

Precis! Har tänkt på det. Men det känns som en annan tråd:)Jag jobbar ju på sätt och vis med fukntion, och viss del design. Här på jobb är det 50/50 kvinnor/män. Och just den jämvikten är kanon i många aspekter.

Bevaka tråden