Har själv inte uppgraderat till 4.5, beslöt mig för att inte göra det, iomed att jag redan har de pluggar jag behöver.
Hur mycke vill du ha för Minimax förresten?
Har inte testat någon av John's synthar faktiskt, men klippen gjorda med pro-wave'n låter fenomala! Uppfriskande att se att man kan göra så bra grejer utan at bygga sina egna atomer, utan bara genom återanvändning av CW's gamla. (såvitt jag vet iaf..)
Känns som jag har tillräckligt o göra med de synthar jag har dock, man är dessutom ett Modular/Flexor freak också.
Minimax ä jag nyfiken på iofs, har inget ens moog liknande i min lilla samling, men just det att den inte kan fixa det där berömda "moog klicket" i attacken som bara är såå underbart på basar om inte annat, det får mig att hålla lite extra hårt i plånboken. (utöver det faktum att jag som sagt, redan har mer än fullt upp med alla syntharna jag redan har. )
En CW-frände till, fiiint. Fick äntligen tummen ur att uppgradera till sfp4.5..tyckte inte det gav mig så mycket, har ju nästan alla pluggar redan, men nu skall jag sälja den överblivna minimax och Vectron. Har du testat John Bowens nya Pro-Wave?
Jag har Prophet-Plus och den är grisbra.