- Kloon
- Medlem ●
Något extremt charmigt (använde jag precis det ordet?) iaf!
Det ser inte särskilt fake ut - speciellt inte om man kollar den andra bilden där den står uppställd snett från sidan. Denna bilden har den typiska barrel-distortionen som kompaktdigitalkameror ger vid närbilder, och varför bemöda sig med att fejka något sånt som gemene man ändå inte tänker på.
Här är den andra bilden: http://www.flickr.com/photos/92556096@N00/177211222/in/set-72157594180518012/
Ser ut som det är på en japansk mässa, med tanke på planscherna i bakgrunden och produktbladet som killen håller i handen.
Kool ser den ut att vara iaf!
edit: det ser lite konstigt ut med viktfördelningen mellan över- och underdel, men sannolikt är det väl ett stöd på baksidan eller nåt liknande.
den va cool
Fast analog lär väl den knappast vara?
Tycker japanska bilden ser fejk ut. Har aldrig sett en snygg bild från någon messa. Synthnissar som går på messor fotar med kompaktkamera och blixt, vilket brukar resultera i tattiga bilder. Jag tror det är bluff..
Sen om du stänger locket på synthen så kommer överdelen sticka ut?
Ja, du lär inte ens kunna stänga locket pga spakarna och rattarna som står ut?
Och sen namnet. Kommer osökt att tänka på en pizzahak jag åkte förbi förra sommaren som hette Panpizza 2000. Känns fejk
zthee: Så du tyckte det var snygga bilder? I vilket fall så finns det ju viss möjlighet att man kan ha både foto och musikintresse, eller bara ett uns av kunskap som betydde att personen stängde av blixten Själv jobbar jag som fotograf.
Man lär inte kunna stänga locket i vilket fall eftersom gångjärnen sitter under gavlarna. En minimoog kan man inte heller fälla ihop.
Namnet; prototyp kanske? Japanskt arbetsnamn
Om nu Mr Kirikax finns på riktigt och vocodern brevid honom existerar så tycker iaf jag att synthjävlen borde finnas också!
zthee: Så du tyckte det var snygga bilder? I vilket fall så finns det ju viss möjlighet att man kan ha både foto och musikintresse, eller bara ett uns av kunskap som betydde att personen stängde av blixten Själv jobbar jag som fotograf.
Snygga och snygga, de såg ju iaf bättre ut än vad de brukar göra Klart att folk som är intresserade av musik kan gilla foto och sånt... Jag jobbar som grafisk designer
Men det är något i bilden som inte stämmer, tycker jag. Mest känns det som om skuggor och ljus är skumma. MEN, på mässor sitter det ju strålkastare överrallt, så det kanske inte är så konstigt.. Men sen känns händerna lite plastiga. De ser ritade ut.
Men jag hoppas jag har fel. För det är alltid trevligt med nya synthar
Ang. Salamander. Borde de inte då ha satt sin logga på panelen? :rolleyes:
det e ju slöser med så mkt träd o rattar om den inte e analog (om den finns alltså)
Sages "Bahn" såg inte heller fake ut.
Ja, den ser rejält redig ut. Modwheel reglagen är grymma.
Modreglagen ser ju nästan ut som gasreglage på en båt...:)
eller GASreglage skulle man kunna säga :kaaaka!:
träets ytbehandling har också lite båt-touch tycker jag