Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ljud databas prg?

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag utvecklar snäll spyware kan man väl kortfatta det jävligt grovt till

Jag gör gärna något på GUI-sidan, men koden får någon annan gärna snickra. Speciellt om det blir windowsismer som C# som det talades om i början av tråden. Måste skriva färdigt lite saker, sen kan jag börja rita i nästa vecka.

  • Medlem
  • 2006-08-25 01:17

Volle: Haha, du har så rätt

FM: Vaffan, det är ju det som är kuligast juh. Javillåsså... Pixelpassning is da shit! (Man skulle ha blivit grafiker istället)

Är gärna med och hjälper till, men har inte tid att vara drivande. Startar ett vansinnesstort projekt på jobbet snart, har ett igång redan + att jag ska flytta.

Nån som känner att dom vill koordinera lite? Fixa Sourceforge-konto, eller tänker vi kommersiellt? Är vilket som för mej, kan man dra in några spänn är det ju ingen nackdel, men då krävs det ju mer lite mer finish...

Jag tror det krävs ganska mycket finish och PR för att det ska vara värt besväret att göra det kommersiellt, och till och med då tvivlar jag på att det drar in några pengar att tala om. Jag är nöjd om jag får ett vettigt program att använda själv.

  • Medlem
  • 2006-08-25 17:38

Peter H: Det är väl samma sak för mig. Har på tok för mycket att pyssla med på jobbet för att vara sammanhållande och drivande. Dock kan jag som sagt vara med på låg till halvfart eller nåt.

FM: Ja, det är nog det primära för min del också. Om någon annan vill använda det så är det ok och tycker de att det är så bra att de vill uppmuntra utvecklarna så får de gärna skänka en slant eller nåt.

Bevaka tråden