Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
>Jag har kört med ett dragspelscase engång till min MS10. Det funkade hyffsat.
Dragspelslådor, symaskinslådor verktygslådor, fasligt bökande sen ska man ha dem nånstans ochså, tänk på de som har en MS10, två MS20 och tre MS50, och en VC10 och fyra SQ10
det blir en massa massa lådor!, Nä såga ner dem bara!
Nej. MS-maskinerna har ju lätt en utav de coolaste utssendena i syntharnas värld! Otympligt kanske om man ska frakta dem. Men jag stortrivs med en vinklad kontrollpanel.
Citat:
Dragspelslådor, symaskinslådor verktygslådor, fasligt bökande sen ska man ha dem nånstans ochså, tänk på de som har en MS10, två MS20 och tre MS50, och en VC10 och fyra SQ10
det blir en massa massa lådor!, Nä såga ner dem bara!
Det förstås. Det är ju en väldigt vanlig uppsättning av synthar.
>Airwolf Nej. MS-maskinerna har ju lätt en utav de coolaste utssendena i syntharnas värld!
Nej!! De har lätt de fulaste bakstycke av alla i syntarnas värld!:)
Plus den externa trafon! Fronten är helt OK ,lutningen ochså men nu pratade vi
väskor och fraktande och då är de di fulaste, klumpigaste, äckligaste, slaskigaste, etc.
>Det förstås. Det är ju en väldigt vanlig uppsättning av synthar. :D[
Det är en rusksigt vanlig uppsättning, alla har den de bara vet inte om det riktigt!:p
Det är väl den svenska importören som är skyldig till det? "Riktiga" MS-20 har bara en fast monterad sladd.
Det är lite som att alla Moog Prodigy jag har sett i sverige har en ful din-kontakt till en extern trafo. Det är givetvis inte heller original. Man kan precis som på MS-20 montera en trafo inuti synten i stället, blir mycket snyggare och behändigare.
Vet inte om det är den svenska importören man ska skylla på - jag har en som är importerad av Hagströms och en som är senare. Båda har dock extern trafo.