Har suttit och skruvat lite fram och tillbaks nu och det känns inte så supersvårt att få till något som påminner om deras ljud, de flesta ljud som spelas tillräckligt högt upp påminner automatiskt lite om deras ljud. Jag får dock inte till slutklämmen riktigt, det är något som fattas, men det får jag ta itu med imorgon, nu behöver mina öron vila lite.
TMB: Oh jäss! Samma här. Ska bli mycket intressant att höra nya skivan när den kommer. Februari har jag något svagt minne av att det kan vara. Den blev uppskjuten ett år och med den tiden kommer den nog bli lite intressantare än The greater wrong of the right hoppas jag. Den var lite skön den också, men det var för lite skrik och dist
fm: Du har säkert rätt, jag provar/ska prova lite olika grejer så får vi se. Pillren kan jag säkert få från någon granne här nånstans, fina kvarter! Men jag tror jag hoppar över dem, heh.
Electroboy: Samma här! Jag provade lite olika gitarrljud och det hamnar faktiskt lite i närheten med lite effekter på, men slutknorren saknas. Ska prova att sparka igång samplern och mata in diverse tänkbart skrot och höra hur det låter. Jag tror du tänkte på rätt ljud, alltså det där som låter lite arpeggio-aktigt