Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken sorts mus använder du?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Borås
  • 2002-09-20 15:55

Kör Logitech en optisk och en trådlös.

Endast nytvättade!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-20 20:04

Usch, den var ful. Snuskobert.

Hehe.......har inte fått något på ett tag kanske därför? Bättre än att kvala in som gnidare i tunnelbanan. LOL

• Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-09-20 22:11

Intressant att så få använder styrkula.
Efter en våldsam attack av musarm för 1 år sedan införskaffade jag en M$ Intelliball Explorer eller vad de nu heter. Ser ut som ett rymdskepp men har faktiskt riktigt bra ergonomi och funktion, no more musarm faktiskt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-20 22:28
Citat:

quote: Hehe.......har inte fått något på ett tag kanske därför? Bättre än att kvala in som gnidare i tunnelbanan. LOL

Ja, det var i början av sommaren som det var en del problem med närgångna unga damer som skrubbade sig mot en på tricken...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-20 23:05

Ja,ja...håll er till ämnet nu och låt bli att sänka er "under bältet"!

Basta!

• Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2002-09-21 03:40
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Thomas ´´Clavius´´:
Jag personligen gillar Kensingtons stora Pro Mouse med kula i storlek biljardboll - underbar att frihandsteckna i !!! Programmeringsfunktionerna är också suverräna...men det krävs lite övning att vänja sig och lära sig hantera musen, men när du väl kommit över dessa "trösklar" så är det ett fantastiskt redskap!

Mmm... den är underbar, hade en med ADB (hette det så) en gång i tiden. Men har inte förmått mig att lägga ut drygt tusen papp på en med USB.

Annars så e det logitechs trådlösa 2 knappars med skroll som gäller. Optisk? Inget krav från min sida inte.

Bevaka tråden