Jag är positiv. Att Apples marknadsdelar skulle minska ser jag inga tecken alls på. Nu med Mac OS X, iPods och Switch så ser nog vet Windows användare mer än någonsin att Apple finns. Speciellt med iPoden, då Windows användare kan gå "Detta var inte en dålig pryl! Jag kanske kan ta en titt på deras datorer också...". Linux är alltid ett alternativ för gemene PC användare, men Macen har faktiskt mer spel än Linux - så det så!
Själv så har jag sätt väldigt många Switchers här på forumet med också. Vilket förvånar mig (eftersom Switch kampanjen inte körs i Sverige). Det verkar som om det senaste halvåret så har det kommit fler och fler Mac-nybörjare hit.
Skitkul! Jag ser det som ett väldigt gott tecken! Jag tycker för övrigt att Apple borde satsa stenhårt på att försöka få folks fördomar om Macen försvinna. Varenda gång jag pratar med en som inte är datakunnig om en Mac så hör jag "Mac? Dom har väl inga spel?" -- det är för att deras ignoranta PC polare sitter och fyller dom med propaganda!
Nej, nu är det dags att kavla upp armarna. Tiden är inne. Ragnarök!