Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hittat min ipod

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-04-04 12:50

hejsan jag satt o kolla runt i mitt rum för några dagar sen och så efter en stund så hitta jag min bortglömda ipod 3g..efter en stunds pillande så fassna jag riktigt för den igen så nu behöver jag er hjälp,,jag kör den via usb 2 med den kablen jag fick till o då så klyddar allting så just nu har jag bara 1 album på den (kör pc)..funderade på att köpa firewire kort men dom är så jävla dyra men jag hittade ett http://www.styggapojken.com/product.htm?product_id=104220&category_id=6350&search_page= ,men jag såg något om att det inte skulle fungera, så frågan är hur kan jag fixa det?...sen behöver jag ett fedral till den helst ett rikigt tunnt (hoppas på tips)..

och slutligen..bateriet har klyddat sen dag 1..kan jag lämna in den och få ett nytt utan några problem?

Ursprungligen av hosse:

och slutligen..bateriet har klyddat sen dag 1..kan jag lämna in den och få ett nytt utan några problem?

Glömde du bort din iPod? Skämmes ta mej fan!
Nu vet jag inte vad du menar med "klyddat" men du kan få batteriet utbytt gratis om det var mindre än ett år sen du köpte iPoden och har kvar kvittot.

  • Medlem
  • 2004-04-04 15:50
Ursprungligen av Hellranger:

Glömde du bort din iPod? Skämmes ta mej fan!
Nu vet jag inte vad du menar med "klyddat" men du kan få batteriet utbytt gratis om det var mindre än ett år sen du köpte iPoden och har kvar kvittot.

ok det har typ laddats ur snabbt som fan..om jag tex använder ett par Sony MDR-V700 hörlurar så dör den efter kanske 8min..
men tar inte det hur långtid som hellst för att dom ska göra det?..och är det risk att dom börjar tjafsa att jag måste betala efter den e lagad om dom anser att det inte var som jag sa?

och jag glömde säga att ljud nivån är helt annerlunda ..den är mycket mer dämpad om jag jämför med en kompis

Garantin är 1 årig, men du kan förlänga under det första året. Om den är mer än 6 månader så är det en $29 frakt/hanterings avgift för att få den fixad. I de flesta fall så tar det inte mer än ett par dagar från det att den blir hämtad tills du får den tillbaka.

Ljudnivå skillnaden kan bero på att din kompis har en USA ipod som till skillnad från de europeiska har lite högre ljudnivå.

  • Medlem
  • 2004-04-04 16:52

ok tack för svaret!..men var/vem ringer jag för att få det fixat ?och vad kostar det att förlänga garantin?
mvh

  • Medlem
  • 2004-04-04 17:18

tack för all hjälp

1
Bevaka tråden