- Gäst
- Oregistrerad ●
Ja då fick jag hem en ny iPod ifrån Apple. Så nu hade jag tänkt köpa ett skin innan jag börjar använda den.
Det är exo3 jag ska ha. Men det är en sak jag undrar över, vilket exo3 skin ska jag köpa för att få så mycket iPod känsla som möjligt? Ska jag köpa Pearl, Frost, Ice eller Snow?
Ja då fick jag hem en ny iPod ifrån Apple. Så nu hade jag tänkt köpa ett skin innan jag börjar använda den.
Det är exo3 jag ska ha. Men det är en sak jag undrar över, vilket exo3 skin ska jag köpa för att få så mycket iPod känsla som möjligt? Ska jag köpa Pearl, Frost, Ice eller Snow?
Ice ger bästa känslan av eXo3. Men även med tex Lajos Zip så bibehåller du en bra (om inte bättre) känsla av iPoden.
/P.K.
Håller med, det blir nog enklast i längden iaf. Ett VISA kort kostar ca 290 kr/år....har jag för mig.
/P.K.
Är du student så är visakort (utan kredit)+en jävla massa andra skit bra tjänster gratis.
Jag får Visakort+personlig bankservice dygnetrunt+internetbank helt gratis
Raptor
Är du student så är visakort (utan kredit)+en jävla massa andra skit bra tjänster gratis.
Jag får Visakort+personlig bankservice dygnetrunt+internetbank helt gratis
Raptor
Hmm....är du säker?
För jag studerar och jag betalar typ 70 spänn/kvartal för mitt VISA-kort.
Våga använda kreditkortet... Lajo.biz rules!
Våga använda kreditkortet... Lajo.biz rules!
Hej.. Jag vill bara säga att jag nu har ändrat uppfattning om olika skins... Det bästa silikonfodralet på marknaden är iSkins Evo. Ett kanonfodral som är värt de extra pengarna.
Akta er för Specks iPod skin om ni inte har en 40-gigare.
Lajo:s exo är sämre en Evo. Men exo flp är OK om du vill ha ett dockbart fodral.
Hej.. Jag vill bara säga att jag nu har ändrat uppfattning om olika skins... Det bästa silikonfodralet på marknaden är iSkins Evo. Ett kanonfodral som är värt de extra pengarna.
Akta er för Specks iPod skin om ni inte har en 40-gigare.
Lajo:s exo är sämre en Evo. Men exo flp är OK om du vill ha ett dockbart fodral.
Glöm inte sleevez
Jag är bara 16 år så jag kan inte skaffa visa. Men jag var och inhandlade ett skin på Kullander idag. Riktigt nöjd med det. Skulle dock behöva en iShade. Så ifall nån har några/någon till salu så köper jag på studs.
du kan ändå skaffa Visa Electron från Nordea eller Maestro Card från Föreningssparbanken
En till sak. Hur formaterar jag om min iPod? För jag fick en ny Mac formaterad ifrån Apple.
Du menar om du vill ha den formaterad för pc? Då hämtar du bara hem programuppdateringen för pc på Apples hemsida och kör återställ från den. Men du kommer att tappa allt som ligger på iPoden...
Maestro är ett kort för studenter o yngre, som inte har en fast inkomst, Mastercard är ett kreditkort, två helt skilda saker..
Maestro är ett kort för studenter o yngre, som inte har en fast inkomst, Mastercard är ett kreditkort, två helt skilda saker..
Jag ska snart få mitt maestro, hoppades kunna använda det på iTunes music store.....men nu är ju det kört.....
tack för förklaring
//C
Du får det gratis så länge du är student hos de flesta banker... Dom hade en drive för ett tag sedan. Men du måste säga upp dig och teckna nytt tror jag. Eller nåt.
Du får det gratis så länge du är student hos de flesta banker... Dom hade en drive för ett tag sedan. Men du måste säga upp dig och teckna nytt tror jag. Eller nåt.
Jag tecknade ett nytt bara för typ en månad sedan... :S
Nån som har ett VISA-kort den inte betalar för? Vilken bank anväder du i så fall? Själv har jag Föreningssparbanken.
/P.K.