Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Skins

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 12:03

Ja då fick jag hem en ny iPod ifrån Apple. Så nu hade jag tänkt köpa ett skin innan jag börjar använda den.
Det är exo3 jag ska ha. Men det är en sak jag undrar över, vilket exo3 skin ska jag köpa för att få så mycket iPod känsla som möjligt? Ska jag köpa Pearl, Frost, Ice eller Snow?

Ursprungligen av FileX:

Ja då fick jag hem en ny iPod ifrån Apple. Så nu hade jag tänkt köpa ett skin innan jag börjar använda den.
Det är exo3 jag ska ha. Men det är en sak jag undrar över, vilket exo3 skin ska jag köpa för att få så mycket iPod känsla som möjligt? Ska jag köpa Pearl, Frost, Ice eller Snow?

Ice ger bästa känslan av eXo3. Men även med tex Lajos Zip så bibehåller du en bra (om inte bättre) känsla av iPoden.

/P.K.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 13:07

Ok. Men hur ska jag beställa. För farsan vägrar använda sitt Visa.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-01 14:40
Ursprungligen av FileX:

Ok. Men hur ska jag beställa. För farsan vägrar använda sitt Visa.

Gå till din bank o skaffa eget visa kort...?

Ursprungligen av kainen:

Gå till din bank o skaffa eget visa kort...?

Håller med, det blir nog enklast i längden iaf. Ett VISA kort kostar ca 290 kr/år....har jag för mig.

/P.K.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-02 11:32
Ursprungligen av P.K.:

Håller med, det blir nog enklast i längden iaf. Ett VISA kort kostar ca 290 kr/år....har jag för mig.

/P.K.

Är du student så är visakort (utan kredit)+en jävla massa andra skit bra tjänster gratis.
Jag får Visakort+personlig bankservice dygnetrunt+internetbank helt gratis

Raptor

Ursprungligen av Raptor:

Är du student så är visakort (utan kredit)+en jävla massa andra skit bra tjänster gratis.
Jag får Visakort+personlig bankservice dygnetrunt+internetbank helt gratis

Raptor

Hmm....är du säker?

För jag studerar och jag betalar typ 70 spänn/kvartal för mitt VISA-kort.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 15:03

Bättre Visa än inget, paypal är lättast att sno pengar via....

//C

Våga använda kreditkortet... Lajo.biz rules!

Ursprungligen av svanerik:

Våga använda kreditkortet... Lajo.biz rules!

Hej.. Jag vill bara säga att jag nu har ändrat uppfattning om olika skins... Det bästa silikonfodralet på marknaden är iSkins Evo. Ett kanonfodral som är värt de extra pengarna.

Akta er för Specks iPod skin om ni inte har en 40-gigare.
Lajo:s exo är sämre en Evo. Men exo flp är OK om du vill ha ett dockbart fodral.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-21 14:07
Ursprungligen av svanerik:

Hej.. Jag vill bara säga att jag nu har ändrat uppfattning om olika skins... Det bästa silikonfodralet på marknaden är iSkins Evo. Ett kanonfodral som är värt de extra pengarna.

Akta er för Specks iPod skin om ni inte har en 40-gigare.
Lajo:s exo är sämre en Evo. Men exo flp är OK om du vill ha ett dockbart fodral.

Glöm inte sleevez

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 19:00

Jag är bara 16 år så jag kan inte skaffa visa. Men jag var och inhandlade ett skin på Kullander idag. Riktigt nöjd med det. Skulle dock behöva en iShade. Så ifall nån har några/någon till salu så köper jag på studs.

Ursprungligen av FileX:

Jag är bara 16 år så jag kan inte skaffa visa. Men jag var och inhandlade ett skin på Kullander idag. Riktigt nöjd med det. Skulle dock behöva en iShade. Så ifall nån har några/någon till salu så köper jag på studs.

du kan ändå skaffa Visa Electron från Nordea eller Maestro Card från Föreningssparbanken

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 20:02
Ursprungligen av minipod:

du kan ändå skaffa Visa Electron från Nordea eller Maestro Card från Föreningssparbanken

Jo, men Maestro kan man väl inte använda att betala med på nätet?

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 21:06
Ursprungligen av minipod:

du kan ändå skaffa Visa Electron från Nordea eller Maestro Card från Föreningssparbanken

exakt

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 19:02

En till sak. Hur formaterar jag om min iPod? För jag fick en ny Mac formaterad ifrån Apple.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-07-02 08:14
Ursprungligen av FileX:

En till sak. Hur formaterar jag om min iPod? För jag fick en ny Mac formaterad ifrån Apple.

Du menar om du vill ha den formaterad för pc? Då hämtar du bara hem programuppdateringen för pc på Apples hemsida och kör återställ från den. Men du kommer att tappa allt som ligger på iPoden...

Nää precis..

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 21:07
Ursprungligen av Patrikb:

Nää precis..

Så du kan itne betala med mastercard/maestro??

vi säger så hörru du

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 21:47
Ursprungligen av Archduk3:

Så du kan itne betala med mastercard/maestro??

vi säger så hörru du

//C

Inte på nätet iaf.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 21:58
Ursprungligen av FileX:

Inte på nätet iaf.

är du?

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 22:32
Ursprungligen av Archduk3:

är du?

//C

Vadå "är du"?

  • Oregistrerad
  • 2004-07-02 10:27
Ursprungligen av FileX:

Vadå "är du"?

Irriterande en vän på MSN.....måste missat fönstret med iPod.se

nej men vad jag vet är Maestro som Mastercard, alltså möjligt att använda på nätet...

//C

Maestro är ett kort för studenter o yngre, som inte har en fast inkomst, Mastercard är ett kreditkort, två helt skilda saker..

  • Oregistrerad
  • 2004-07-02 11:10
Ursprungligen av Fredrikipod:

Maestro är ett kort för studenter o yngre, som inte har en fast inkomst, Mastercard är ett kreditkort, två helt skilda saker..

Jag ska snart få mitt maestro, hoppades kunna använda det på iTunes music store.....men nu är ju det kört.....

tack för förklaring

//C

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-01 23:38

Jag skaffade mitt första VISA kort när jag va 16 eller 17.... inga problem så länge målsman är med när man gör detta.

Du får det gratis så länge du är student hos de flesta banker... Dom hade en drive för ett tag sedan. Men du måste säga upp dig och teckna nytt tror jag. Eller nåt.

Ursprungligen av svanerik:

Du får det gratis så länge du är student hos de flesta banker... Dom hade en drive för ett tag sedan. Men du måste säga upp dig och teckna nytt tror jag. Eller nåt.

Jag tecknade ett nytt bara för typ en månad sedan... :S

Nån som har ett VISA-kort den inte betalar för? Vilken bank anväder du i så fall? Själv har jag Föreningssparbanken.

/P.K.

Jag har Föreningssparbanken och betalar ingenting för VISA+Telebetjäning+Banken via Internet

Ursprungligen av Will2k:

Jag har Föreningssparbanken och betalar ingenting för VISA+Telebetjäning+Banken via Internet

Okej...då måste jag gå ner och kolla varför jag inte fått det gratis.
Kanske lyckas jag också!

/P.K.

Bevaka tråden