Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har precis inhandlat en iPod Mini + dock till min sambo och har själv en iPod 3G 20Gb. Blev förvånad över den långsamma överföringen via firewire till Minin. Det går bra mycket fortare att föra över musik till min vita iPod. Vad kan detta bero på? Lite konstigt är det..
Lite andra småsaker är klipp i ljudet om man går bakåt i menyn och ett batteri som dog rätt snabbt efter första långa laddningen. Har ännu inte kunnat testa mer, sambon är borta i veckan..
Måste tillägga att jag inte vet vilken firmware-version Minin har och glömde stoppa in cd-skivan som följde med.
min ipod mini gick dåligt på första laddningen, men efter att nu ha blivit laddad kanske tre gånger så går den bättre. om den är nyköpt bör det väl vara vers 1.1 på firmware? kanske beror den slöa överföringen på lägre hastighet på hårdisken i minin? inte vet jag, bara en idé. ring till apple support om hacken i musiken, det är iaf inget som jag har upplevt.
precis men ingen av dem kommer egentligen i närheten av sina top värden...det är klart att det gör skillnad när man ska tanka in ett par gig musik men i övrigt så spelar det mindre roll