Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes Music Store

Tråden skapades och har fått 188 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-04-29 14:25

Fan, och jag som ska åka härifrån över Valborg.
Varför skedde inte allt igår för?!

Hallå, jag trodde alla vi var luttrade vid det här laget. Skurva inte upp förväntningarna bara!

Kanske redan den 28:e http://www.music.ch/LF/news/ID96/

  • Medlem
  • 2005-04-26 16:27

Nu kan det inte vara långt kvar...

Bevis 1

Efter att man har tryckt på "logga in" kommer tydligen bara upp ibland för vissa...

Bevis2

http://ax.phobos.apple.com.edgesuite.net/images/flag_sweden.jpg

  • Medlem
  • 2005-04-26 16:30
Ursprungligen av MsB:

Nu kan det inte vara långt kvar...

Bevis 1

Efter att man har tryckt på "logga in" kommer tydligen bara upp ibland för vissa...

Bevis2

http://ax.phobos.apple.com.edgesuite.net/images/flag_sweden.jpg

Härligt...

Hmm, tja, hoppas inte för mycket bara, men såhär "nära" har vi nog aldrig varit, eller?

Ojoj!!!

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-26 17:26
  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-26 19:22

Jepp, och här:
ipodlounge

KUL! Jag kan ärligt säga att jag kommer handla via där, smidigt och bra, hoppas det är billigt bara.

  • Medlem
  • 2005-04-26 21:32
Ursprungligen av wunderbaren:

KUL! Jag kan ärligt säga att jag kommer handla via där, smidigt och bra, hoppas det är billigt bara.

9 kr verkar de bli för en låt

  • Medlem
  • 2005-04-26 21:47
Ursprungligen av MsB:

9 kr verkar de bli för en låt

Ja det låter ju onekligen trevligt. Dessutom är 13,50 för en låt inte det sämsta:

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=72926&page=8&pp=25

  • Medlem
  • 2005-04-26 21:50
Ursprungligen av Hampe:

Ja det låter ju onekligen trevligt. Dessutom är 13,50 för en låt inte det sämsta:

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=72926&page=8&pp=25

9 tycker jag det ser ut att stå iaf...

Eller mena du för en skva? Ja de är nog en liten felskrivning

Han menade väl 13,50 för en skiva. Men det måste vara en felskrivning, då tjänar man ju på att skaffa hela skivan direkt!?

  • Medlem
  • 2005-04-26 22:31
Ursprungligen av wunderbaren:

Han menade väl 13,50 för en skiva. Men det måste vara en felskrivning, då tjänar man ju på att skaffa hela skivan direkt!?

Jag menade förståss för en skiva. En liten felskrivning.... hehe. Men som man kan se på länken så har det ju uppkommit en liten bugg.... verkar det som. Eller inte

  • Medlem
  • 2005-04-26 22:36

iTMS funkar

Ursprungligen av Hampe:

Jag menade förståss för en skiva. En liten felskrivning.... hehe. Men som man kan se på länken så har det ju uppkommit en liten bugg.... verkar det som. Eller inte

Nu finns det ännu större anledning att klicka på tidigare infogda länk. Någon har lyckats att handla från iTMS!!!

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=72926&page=8&pp=25

/Hampus

Nu funkar det!

Det var som tusan, det funkade! Gick in och köpte en låt, skoj! Blev så paff så jag köpte en jag inte ville ha, ska bli kul att se hur mycket den kostade...

Jag lyckas inte handla där, kom in på registeringssidan för svenska shoppen, men kom inte långt.

Handlat lite till

Jomen, det fungerar fortfarande med Svenska Music store, trodde det var någon lyckträff igår men just nu sitter jag och lyssnar på Mando Diaos "God Knows", nyss köpt därifrån. Konstigt att inte flaggan kommit upp, använder länken jag fått i deras bekräftelsemail för att komma till shoppen...

Usch, det kommer bli dyrt nu när det finns så mycket att välja på och det är så enkelt att handla!

Ursprungligen av Giggle:

Jomen, det fungerar fortfarande med Svenska Music store, trodde det var någon lyckträff igår men just nu sitter jag och lyssnar på Mando Diaos "God Knows", nyss köpt därifrån. Konstigt att inte flaggan kommit upp, använder länken jag fått i deras bekräftelsemail för att komma till shoppen...

Usch, det kommer bli dyrt nu när det finns så mycket att välja på och det är så enkelt att handla!

Jag förstår fortfarande inte hur ni lyckats köpa några låtar...

Det är inte helt lätt..att köpa låtar...

Ursprungligen av erikohman:

Jag förstår fortfarande inte hur ni lyckats köpa några låtar...

Jag gjorde som någon sa i ett tidigare inlägg sa, "tryck cancel" "sök svenska låtar" osv. Sen fick jag uppdatera min profil och då funkade det (hade ett äppelkonto sen tidigare). Jag provade dock en ickesvensk låt och då gick det inte så det är väl inte igång r i k t i g t än.

Det var det att jag körde Firefox som gjorde att jag inte fick upp det alla andra fått. Via Explorer fungerade det. Nu kommer jag, som många andra, inte längre än till villkoren.

Tss, färdighandlat!

Hmm, var inne och skulle shoppa lite mer och vad händer då? Jo, "your account has been disabled" trist, men det kanske inte var meningen att man skulle få börja handla än...

Ursprungligen av Giggle:

Hmm, var inne och skulle shoppa lite mer och vad händer då? Jo, "your account has been disabled" trist, men det kanske inte var meningen att man skulle få börja handla än...

Vad taskigt! Men imorgon så verkar det komma igång på allvar. Jag ser verkligen fram emot det.

  • Medlem
  • 2005-04-27 15:21
Ursprungligen av erikohman:

Vad taskigt! Men imorgon så verkar det komma igång på allvar. Jag ser verkligen fram emot det.

Ja då jäklar ska det handlas. Vad synd bara att man inte är över 16 och har ett kreditkort.. ..

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-27 15:43

fick min iPod Photo 30g idag, kan det vara bättre timing nu eller? får sätta igång och köpa musik som man har något att lyssna på...

Jag köpte 2 spår med Kent igår. Från EP-n Palace & Main. Spåren Nihilisten och Alla Mot Alla!!!

Men idag går det som sagt inte....

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-28 20:24
Ursprungligen av Rickard A:

Jag köpte 2 spår med Kent igår. Från EP-n Palace & Main. Spåren Nihilisten och Alla Mot Alla!!!
Men idag går det som sagt inte....

Det är ju helskumt, med tanke på att de låtarna inte släpps för nedladdning förrän den 2:a (den 4:e som fysisk skiva).

  • Medlem
  • 2005-04-28 20:26
Ursprungligen av Spyder:

Det är ju helskumt, med tanke på att de låtarna inte släpps för nedladdning förrän den 2:a (den 4:e som fysisk skiva).

Ja du, jag tycker mystiken tätnar när det gäller allt som har med Itunes att göra..
:eek:

Fortfarande inget svenskt...

Bevaka tråden