Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp! jätte oordning i ipoden!!!!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag instalerat itunes o allt det där, så läser den inte in alla låtar 9gig av 14? Sen sorterar den skit dåligt ingen årdning alls!!!!! Jag har halvt om halvt panik, hur löser man det här!!????????? snälla hjälp ASAP! :eek:

Ja du... Till att börja med får du lov att ordna dina låtars ID3-taggar, dvs skriva in namn/artist m m. Då blir det bättre ordning.

Om du vill lägga till fler låtar i iTunes är det bara att dra och släppa filerna på programmet. Är dina filer mp3/AAC? Kanske är det wma-filer som inte laddas in.

Börja med id3-taggarna så ska saker och ting bli bättre.

jag hade sawmma proglem att de var osorterade... jag sortera upp allt... men det fulaste är att det är skit noga hur man skriver namnet... typ om du har ett mellanslag efter artistnamnet eller inte så blir det en nya mapp... jag har massa band som är stavade på samma sätt men fel på mellanslag och storbokstav o sånt skit

Flum: markera all låtar med samma artist högerklicka, visa info, där kan du sedan ändra så att alla blir samma artistnamn!

aaaah fan va najs visste jag inte... har aldrig använd itunes

Itunes e bra!

inte för mej som har kass data... för över alla låter via usb 1 tar tid men det är lungt lixon....

Oj är datan på din dator kass? Ibland brukar det vara datorns prestanda som är dålig...

  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 23:01

Se till att du ändrar v2 av id3-taggarna. Det är nämligen dem som iPoden helst bryr sig om. Om du använder iTunes fixar sig detta såklart av sig själv.

1
Bevaka tråden