- jali
- Medlem ●
http://www.sprakstudier.se/charge.html
Vad tycks? Mycket billigare än de man kan köpa. Snygg också
Gjorde den själv idag
Här är min tutorial
http://www.sprakstudier.se/faq.html
Hur gjorde du den?
Jag var på IKEA igår för att köpa ett batteripack men hittade det inte där. Frågade även personalen och visade bilden på hur den såg ut men de hade aldrig sett nåt som såg ut så.
Har du kvar artikelnr på den eller vet nån om man kan köpa någon liknande på något annat ställe?
Jag var på IKEA igår för att köpa ett batteripack men hittade det inte där. Frågade även personalen och visade bilden på hur den såg ut men de hade aldrig sett nåt som såg ut så.
Har du kvar artikelnr på den eller vet nån om man kan köpa någon liknande på något annat ställe?
Hej, var på IKEA senast igår då låg det drösvis med såna i olika färger på fyndavdelningen (I uppsala) Från början sitter det lampor från den också. Den heter "Glänsa" 900.793.53 (19 kr)
fasen så schysst. skitläckert om man kunde fästa iPoden längst uppe på fjädern så att den gungar när den laddar
fasen så schysst. skitläckert om man kunde fästa iPoden längst uppe på fjädern så att den gungar när den laddar
nu var det ju så att han har skrivit att det var fäst lampor från den från början... så sluta dryga dej när jag är ute efter ett svar !
nej det där är en annan variant. Jag tänkte på den också och det vore grymt att sätta ipoden uppe, men denna drivs bara av 3 st AA vilket är lite lite ström
nej det där är en annan variant. Jag tänkte på den också och det vore grymt att sätta ipoden uppe, men denna drivs bara av 3 st AA vilket är lite lite ström
läst på lite det där med batteripack...... har själv byggt i hop min, med både 4 och 8 batterier, men det vill sig inte med laddningen! ipoden reagerar bara inte när jag kopplar ström till den, säker på att man ska använda den svarta och röda kabeln på usbn?
läst på lite det där med batteripack...... har själv byggt i hop min, med både 4 och 8 batterier, men det vill sig inte med laddningen! ipoden reagerar bara inte när jag kopplar ström till den, säker på att man ska använda den svarta och röda kabeln på usbn?
Dom tjocka, och batterierna kopplade i serie.
Du skall mäta runt 6V (6-12V beroende på mängden batteri kan tro) mellan de två yttersta kontakterna på en vanlig flat kontakt (de två i mittn är för seriell data).
Har du ingen liten enkel multimeter så kan det varmt rekommenderas, går att ha till mycket. Och de kostr ju nästan inget på biltema och liknande ställen