Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
ah, snyggare, coolare OCH den har skärm även radio och 50h batteritid.
Om ja skulle köpt en spelare i detta segmentet så hade den varit mitt val helt klart...
återstår bara om dom prissätter den konkurenskraftigt.
Skulle vilja säga att syftet med iPod Shuffle är att där inte ska vara någon skärm. Enligt mig är det ett alternativ då man utför lite aktivare aktiviteter. Tycker snarare att Sonyn är en konkurrent till iPod Mini. Där den inte har så mycket att komma med(åter igen; enligt mig).
Skulle vilja säga att syftet med iPod Shuffle är att där inte ska vara någon skärm. Enligt mig är det ett alternativ då man utför lite aktivare aktiviteter. Tycker snarare att Sonyn är en konkurrent till iPod Mini. Där den inte har så mycket att komma med(åter igen; enligt mig).
Hur kan du väga denna mot en ipod mini? Minin har ju 8 gånger så mkt utrymme och är baserad på en microdrive, detta är en flashspelare precis som ipod shuffle.
ah, snyggare, coolare OCH den har skärm även radio och 50h batteritid.
Om ja skulle köpt en spelare i detta segmentet så hade den varit mitt val helt klart...
återstår bara om dom prissätter den konkurenskraftigt.
Måste säga att det är plus för sony för skärmen och för batteritiden... men apple får plus för design , användarvänlighet och priset lär ju apple slå sony på fingrarna med...
Ännu en variant av spelaren nu även i 1GB-utförande! Läs även vad de skriver om batteriets egenskaper, 3 minuters laddning för 3-5 timmars speltid låter faktiskt väldigt intressant.
men hur mycket kostar den? Shuffle är ju tok billig om man jämför med andra flash spelare på markanden (men dom har ju skärm kommer ni att säga) det e väl bra att Apple gör billiga saker också.. eller hur