Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99Mac-Pub/STHLM den 28:e Feb.-Info HÄR!

Tråden skapades och har fått 209 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag vet inte om det påverkar någon - men jag vill bara tipsa om att jag blir ca 1 timme sen, dvs 19.00 ungefär. Anledningen är att ekipaget ifrån Kalmar blev sena och kommer ca 18.15 till mig (måste släppa in dom och visa var gästtoaletten osv finns).

Vi ses!

Blir så sen så jag hinner inte..... faan va trist att missa denna kväll men jag har förhinder....

Ser fram emot bilderna därifrån dock.... Ha det så kul allihop nu.....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-28 19:36

Ha det så kul ramlar ni i på kvarnen sedan så är jag den långa mörkhåriga killen i brun tröja och svarta jeans.

Tack alla som dök upp ikväll för en jätte mysig träff!

Ni gör mig glada allihopa!
Ni är ett mycket trevligt gäng, så ta det till hjärtat.

Flera från LanMaster AB dök upp och det gladde mig mycket, det gjorde att jag på tu man hand fick dela ut mitt ros till dem alla för en mycket god service och ett proffsigt bemötande samt utförande utav reparationer, så...tumme upp för Er!
Det är tryggt att ha Er när olyckan är framme (eller som i mitt fall klantighet)

Puss & Kram på Er 99macare!

Mvh,
Gambit

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-02-28 23:33

Vad är nu detta? Redan bangat?
Nåja, jag har ju inte ens varit där, så jag ska kanske inte säga nåt...

Jag var helt slut och däckade hemma... Men hoppas ni hade skoj. Nu skall jag däremot ut (brukar inte gå ut innan 23.00)

Tack alla som slöt upp! Nu väntar vi på att alla de tusentals (nåja) bilder som togs under kvällen ska publiceras på webben.

Stort tack till herr Nurell för utlottningsprylarna.

tack tack... för allt.. halsen är helt slut.

Fick skjuts hem av de två tyskarna, trevliga killar! Som tur är hade jag lite japansk rockmusik att terrorisera dem med i bilen!

Och mondo du får skaffa ICQ!

  • Oregistrerad
  • 2003-03-01 00:56

Fan, det missade jag. Var inne här tidigare idag men såg inget på förstasidan. Men men.. nästa gång.. Hoppas det blir snart!

[ 01. mars 2003, 00:59: Meddelandet ändrat av: rodin ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-01 01:06

Tack tack snälla Gambit, Micke, Hasse, Nurell, Glemme, allihop... Det var hur kul som helst! Mer sånt! Jag har en hoper skojiga bilder som jag inte vet hur jag ska publicera... Nåja, det ordnar sig. Ni är underbara! Tack för en trevlig kväll. Nurell, jag ser fram mot att få grilla en hel älg i Skitköping!

TACK ALLA FÖR EN SUPERKUL KVÄLL!!

Go natt på er!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-01 02:01

OK, folks, här är pixen!

  • Oregistrerad
  • 2003-03-01 03:31

Ni ser ut att ha haft kul. Ihärdigt fotande måste jag säga, han fotograferna dricka något själva? Hade ju varit kul med kommentarer till bilderna, men det kanske kommer senare.

Stort tack till Gambit och David som arrangerade det hela och till alla som dök upp! Jag kom hem precis och har haft jättekul! Mina bilder (och till och med ett par små filmer) kommer på någon webbsida imorgon!

/Ola

[ 01. mars 2003, 06:05: Meddelandet ändrat av: Taz_1999 ]

Men vadfan, så glömde man bort det hela igen. Jag borde verkligen skaffa en almanacka.

Känner mig som Askungen. Jobb, Jobb, Jobb.

Dock låter det som om ni haft det trevligt, vilket gläder mig.

T-son

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Page Not Found/ Per:
Ni ser ut att ha haft kul. Ihärdigt fotande måste jag säga, han fotograferna dricka något själva? Hade ju varit kul med kommentarer till bilderna, men det kanske kommer senare.

Då ska du veta att det här bara är de bilder som Mondo65 tog. Det fanns betydligt fler kameror i omlopp

Under dagen - kvällen kommer Hasse A att lägga ut bilderna som jag tog.
Jag vill passa på att tacka Gambit och Molarin för initiativet.
Hoppas det blir fler tillfälllen, en utomhusgrej framåt vårkanten skulle vara kul.

Låter great, tycker jag, Nurell

/g

Jag vill också tacka Gambit och Molarin för den trevliga festen och tack till alla som kom det var en bra uppstuttning.

rolloq

  • Oregistrerad
  • 2003-03-01 12:54

Jag är bakis och full med en massa absurda minne...

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Nurell:
en utomhusgrej framåt vårkanten skulle vara kul.

99mac PicNic kom faktiskt på tal i går kväll. Vi får se hur vi ska lösa det.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2003-03-01 13:29

Jahap då har man vaknat då

En del av oss va kvar tills stället stängde och de körde ut oss

Tack alla för en mycket trevlig kväll, och tack david och gambit för ett klockrent arrangemang!

Ni som stannade hemma missade verkligen något riktigt schysst!!

/arvid

[ 01. mars 2003, 13:30: Meddelandet ändrat av: arvid. ]

  • Oregistrerad
  • 2003-03-01 13:38

Ja, och även vi som gick hem redan efter att ha druckit upp pengarna hade trevligt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-01 13:44

Visseligen känns det som om huvet blitt ingjutet i ett betongblock idag, men jag är glad ändå! Det var ännu bättre än jag hade förväntat mig.

  • Oregistrerad
  • 2003-03-01 14:30

Tack alla för en givande afton.
En imponerande uppslutning på alla sätt och vis!

(Arvid, här är ASM som jag yrade om och hade glömt namnet på!)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-01 15:10
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: arvid.:
Ni som stannade hemma missade verkligen något riktigt schysst!!

Jag hade löjligt kul. Kom hem imorse nån gång. Full när ajg vaknade, dom stängde lite tidigt på stället dock.. Ville ju festa vidare. Kanske bra iofs.
Tack alla som var där, massa kul folk, massa kul händelser och sjuka minnena kommer att bestå ett tag till.. Haha.

/glemme - tillbaks till sängen nu

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-01 15:30

Men var har ni gjort av bilderna? Jag publicerade mina bilder klockan 02.01 i natt!

  • Oregistrerad
  • 2003-03-01 16:01

Som sagt. Ett stort tack till er som gjort detta möjligt. Det var verkligen kul. Just nu väntar jag bara nyfiket på bildbevisen som kommer få mig att undra varför jag inte stannade hemma...

Ola!? Vågar du inte lägga upp dom eller vad väntar du på?

Nyfikna hälsningar från en som inte minns riktigt allt....

/Albert

Först ett stort tack! (trotts att jag inte vann ngt)

Sen får vi ta upp den där pallen bilar som Ola pratade om...

/Linus

[Edit] uppdaterade med ny avatar

[ 01. mars 2003, 16:52: Meddelandet ändrat av: Linus Söderlind ]

Bevaka tråden