Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
varför funkar det inte att lägga in långa filmer på ipod 5g? har massa små snuttar men när jag lägger in stora i itunes så kommer dom inte över på podden.. någon med samma problem? ( jag har plats) // viiddee
hmm grejjen e den att jag har använt samma program till dom korta som till dom långa (Imtoo encoder) men bara korta funkar, vad har ni för program? ni gör filerna till mp4 va? // Viiddee
hmm grejjen e den att jag har använt samma program till dom korta som till dom långa (Imtoo encoder) men bara korta funkar, vad har ni för program? ni gör filerna till mp4 va? // Viiddee
Hur stora blir filerna? Är det en pc-formatterad iPod så klarar den ju inte filer större än 2GB (om inte G5:an rättat till detta).
Hej, ja är också inne på detdär med långfilmer, ja har även kört med Imtoo men får snuttar på max 5min, ja har fått ner videora men de värkar inte vara rätt.
Ska man kunna tanka ner massa saker med det eller har ja fått tag i nått annat med samma namn?