Tjena alla iPod älskare här...
Jag har en iPod Nano liggandes under granen fint inpackad som väntar på att få bli öppnad av mig imorgon kväll efter Kalle Anka och en god jul middag hehe
Jag har aldrig testat Nanon själv eller ens kollat i den i butik, önskade mig bara den för alla talar så gott om den, aldrig ens använt iPod tidigare
Nu till min stora fråga:
Fråga 1:
Hörlurarna man får med är de såna här In-Ear Hörlurar som går "in" i öronen eller är det såna här vanliga runda jobbiga som bara trillar ut? Och om man lyssnar på ENBART "Trance/Progressive" som jag gör, duger de ens då de som medföljer?
Fråga 2:
Får man med nåt fodral eller nåt för att stoppa in Nanon i för att skydda mot repor och smuts? Eller är det bara dösnack? Någon som kan visa hur detta fodralet ser ut och förklara närmare?
Fråga 3: Mappar man gör i iTunes (använder redan iTunes så jag är van) kan dessa mapparna åka in i iPoden och spelas därefter? ... Hoppas ni förstår vad jag menar, eller är allt en endaste stor mapp med 1000 låtar typ? Kan ju bli litta jobbigt och hitta låten man vill lyssna på då..... (om man nu är ute efter en speciel låt)
Vore enormt tacksam för svar.......
God Jul
/ Nicolai