Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skicka in sin ipod

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Min iPod är ruksigt seg, spelar låten före jag vill spela när jag väljer från spellistan och hakar sig när jag lyssnar ibland. Tycker även min hårddsik låter lite konstigt jämfört med min kompis ipod som är likadan. Tänkte att jag därför kunde skicka in den. Någon som vet hur petiga dom är? Man åker väl på felsökningsavgift om dom tycker att den fungerar tillräckligt bra?
Är det någon som har en emailadress till apple så man kan fråga dom direkt? Jag har letat på deras hemsida och hittade inte.

Jättetacksam för svar!

Du får ringa till dem och fråga istället. Bara leta upp nåt nummer och ring så vidarebefodrar de dig (har aldrig hittat nåt renodlat supportnummer). Om du skickar iväg den och inget är fel åker du iaf på frakt (dyr, dyr...) och troligen också någon slags felsökningsavgift.

Har du provat att återställa ipoden med ipod updater?
Det kan lösa många problem.

Har uppdaterat och återställt två gånger nu. Den funkar bra direkt efter men efter ett tag segar den igen. Funderar på hur min hårrdisk låter. Hur mycket ska den låta? Jag reagerade inte på det speciellt innan ja g fick höra min kompis och tänkte att de låter väl lite när läshuvudet flyttar sig. Men nu hörde ja min polares och den spann bara nästan ljudlöst.

1
Bevaka tråden