Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Creative vs ipod video

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Och här ser man verkligen hur tjock creativen är:

http://monsternet.org/imgview/zenvisionmpreview/zenvisionm_appleipod3.jpg

den ser ut som en ful ankunge i jämförelse

HATA CREATIVE!

Det enda Creative säljer på är att dem liknar iPod. De viktigpettrar som "Inte gillar Mac", köper en Creative bara för den liknar iPod. Menysystemet är nästintill identiskt med iPod. Clickhjulsidèn går inte att utveckla mer, för Apple har gjort det bästa möjliga av idèn. Creative har gjort något liknande, men det blir bara så fantastiskt dåligt.

T.O.M. har deras modeller samma namn som iPod; "Creative Zen Nano".
Sedan så har ju "Creative Video" 10 min längre batteritid vid videouppspelning, vilket är en "mycket bättre" än iPod. Den är som 2 st iPod G5 gällande tjocklek.

Den enda skillnaden mellan iPodkopiorna på Tradera och eBay, och Creatives modeller är att dem har ett hyfsat välkänt namn. Kanske lite att ta i men det är definivt på rätt spår. CREATIVE LEVER PÅ iPod!!!

  • Oregistrerad
  • 2006-03-08 15:10

Fanns inte creative på mp3-spelarmarknaden före apple?
och kom inte zen nano lååååångt för iPod nano?

  • Medlem
  • 2006-03-09 10:04

Alltså, det går väl inte att jämföra men jag har tidigare haft en Zen Micro, som jag fick byta ut tre gånger under 9 månader för att de inte fungerade. MKT problem med programvaran hade jag också.
Efter att jag bytt ut den för tredje gången och den gick sönder igen frågade jag creative om jag fick reklamera eller byta modell och det fick jag inte göra, utan de ville byta ut den ännu en gång.
Jag gick till återförsäljaren, reklamerade och köpte en ipod G5 30gb istället och det var som att komma till himlen
Itunes är mycket mycket bättre än creatives program, inte alls ngt problem att få ipoden att fungera med windows XP, spelaren är mycket trevligare....så, ja, aldrig mer en creative.

Bevaka tråden