Hej,
Nu har jag råkat ut för problem med iPod
Anledningen till att jag skriver en ny tråd om detta är att jag har provat alla lösningarna jag kan komma på till detta problem, jag har restartat Ipod (genom att trycka meny+clickwheel), jag har provat med senaste versionen av iTunes och Ipod Updater och sedan avinstallerat dessa och provat med mjukvaran på den medföljande skivan och jag har t.o.m installerat om mitt USB 2.0 kort. Jag har startat om datorn med Ipoden inkopplad och inte inkopplad, kollad att den är för Windows etc. Förutom det har jag provat att använda EphPod, men ingenting tycks hjälpa.
Problemet är att datorn inte erkänner iPod. iTunes öppnas inte och jag kan inte ta över musik, och Ipod Updater säger bara att jag ska koppla in Ipod för att kunna uppdatera den. Jag får även ett felmedelande där det står att "USB enheten kan inte kännas igen". Jag hittar inga guider eller FAQer där jag hittar en lösning till problemet, så jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig nu.
Jag har tidigare fört över musik utan några problem, så det kan vara något fel på inställningarna. Nu vänder jag mig till er sakkunniga för hjälp, då detta börjar bli riktigt frustrerande.
Tack på förhand!