Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ändrar man EQ?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-11-08 12:16

Hej hopp.
Hur ändrar man EQ i nya shuffle?
För jag har ett par "creative EP 630" lurar och nu har jag läst mig till att om jag ändrar EQ:n i min mp3 spelare så ska basen bli bättre
Frågan är bara hur?
Gör man det i Itunes kanske?
Synd då att inte Itunes vill fungera på min dator så jag måste springa till grannen om jag vill lägga in ny musik.
Några Tips tricks eller hyss?

vad jag vet så kan man bara fixa med EQ i iTunes. dock vet jag inte var o.O

Shuffle har ingen EQ. Så även om du sätter 'Rock' som EQ på en låt i iTunes så spelas den upp 'Flat' i din Shuffle.

Varför funkar inte din iTunes? Installationsproblem?

P.S. Har aldrig spelat upp en låt med EQ påslaget, varken i iTunes, min Shuffle eller min Nano. Jag skruvar upp volymen, inte bas/diskant, tills det låter bra.

  • Medlem
  • 2006-12-10 19:40

Nu har jag ny dator.
Så nu fungerar Itunes, dock är det irriterande att den vill synkronisera ipoden så all musik förvinner som redan låg på. Nån som vet hur man får ipoden att funka i flera datorer och Itunes?

Ursprungligen av Cate_:

Nån som vet hur man får ipoden att funka i flera datorer och Itunes?

Nej du är först i världen som stött på det problemet. Berätta gärna här på forumet hur du löser problemet så kanske vi kan knåpa ihop en FAQ eller nåt.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-12-11 15:20

Nu är du elak, petern! :rolleyes:

Cate_, jag föreslår att du använder sökfunktionen här på forumet, det är måånga före dig som har ställt den frågan (och fått svar).

1
Bevaka tråden