Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ansökan om nytt användarnamn

Tråden skapades och har fått 175 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Fixat. Baron

Jag skulle gärna ha stor bokstav i i:et i imported, annars var det ett rätt klatschigt namn måste jag säga! Understrecket tas med fördel bort också förresten.

  • Oregistrerad
  • 2007-01-08 16:27

Besvarad.

Hej!
Jag hittar ingen som heter papiraul så jag fortsätter gärna med det namnet.

MVH Henrik

fixat. Baron

Udda. Jag verkar ha blivit "Apple ÅF".
<-- se under mitt namn.

Ursprungligen av imported_papiraul:

Hej!
Jag hittar ingen som heter papiraul så jag fortsätter gärna med det namnet.

MVH Henrik

Användaren Papiraul fanns på 99mac och har alltså företräde till namnet, så du måste tyvärr byta.

http://www.99.se/medlemsprofil/papiraul/

/c

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-01-08 16:28

Jag kanske har missuppfattat nåt, men:
Mitt 99mac-konto, Niklas, tycks ha försvunnit vid 99-sammanslagningen.
När jag kollar på gamla trådar är min profil tom, och jag kan inte logga in.

Nu är jag inloggad på mitt gamla 99musik-konto, men inställningar, bevakningar, avatar, meddelanden (och livets salt: plus-uppgraderingen) har inte följt med. Har varit betydligt mer aktiv på 99mac än 99musik, så det vore ju trevligt om det kontot får leva vidare.

Har sökt i medlemslistan, och Niklas verkar ledigt så jag vill gärna heta så.

  • Medlem
  • 2007-01-08 22:44
Ursprungligen av landfeldt:

Jag kanske har missuppfattat nåt, men:
Mitt 99mac-konto, Niklas, tycks ha försvunnit vid 99-sammanslagningen.
När jag kollar på gamla trådar är min profil tom, och jag kan inte logga in.

Nu är jag inloggad på mitt gamla 99musik-konto, men inställningar, bevakningar, avatar, meddelanden (och livets salt: plus-uppgraderingen) har inte följt med. Har varit betydligt mer aktiv på 99mac än 99musik, så det vore ju trevligt om det kontot får leva vidare.

Har sökt i medlemslistan, och Niklas verkar ledigt så jag vill gärna heta så.

Niklas är upptaget.
http://www.99.se/medlemsprofil/Niklas/

  • Medlem
  • 2007-01-09 22:45
Ursprungligen av imported_Niklas:

Jag kanske har missuppfattat nåt, men:
Mitt 99mac-konto, Niklas, tycks ha försvunnit vid 99-sammanslagningen.
När jag kollar på gamla trådar är min profil tom, och jag kan inte logga in.

Nu är jag inloggad på mitt gamla 99musik-konto, men inställningar, bevakningar, avatar, meddelanden (och livets salt: plus-uppgraderingen) har inte följt med. Har varit betydligt mer aktiv på 99mac än 99musik, så det vore ju trevligt om det kontot får leva vidare.

Har sökt i medlemslistan, och Niklas verkar ledigt så jag vill gärna heta så.

Är någon av dessa du?
http://www.99.se/medlemsprofil/imported_niklas/
http://www.99.se/medlemsprofil/Niklas/

Fixat. Baron

Ni kan gärna ta bort "imported_SnowFlax"

alltså. Nu när jag loggar in som martin_stenmark så finns bara sakerna från ipod.se kvar, inte 99mac. Lite synd, då jag inte bryr mig om ipodfourmet. Hur fungerar detta???

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2007-01-08 17:13

Jag skulle vilja heta rana igen (hette arturo på ipod men var i princip aldrig där)

när jag söker på rana kommer bara ett ynka inlägg fram, verkar lite läskigt det här

Nu är hela rana-arturo-historen utredd /Adrian

Senast redigerat 2007-01-09 02:29

Fixat. Baron

Jag fortsätter gärna att heta Cerberous! och att om det är möjligt slå samman imported_Cerberous och Cerberous.

Mycket trevlig sida för övrigt, ska kika runt lite nu när jag har skrivit detta...

/Cerberous

Namnåtertagande.

Hejsan!

Vill innerligt gärna ha tillbaka mitt gamla alias Charles. Heter just nu "imported_Charles".. Jag är inte adopterad (blev lite orolig och blev tvungen att fråga mina föräldrar som dementerade alla fakta. )

Med tack på förhand!
Charles

Finns redan en Charles på 99mac som verkar vara någon annan. Fundera på vad du skulle vilja ha för annat användarnamn. /Christofer

Ursprungligen av imported_Charles:

Hejsan!

Vill innerligt gärna ha tillbaka mitt gamla alias Charles. Heter just nu "imported_Charles".. Jag är inte adopterad (blev lite orolig och blev tvungen att fråga mina föräldrar som dementerade alla fakta. )

Med tack på förhand!
Charles

Finns redan en Charles på 99mac som verkar vara någon annan. Fundera på vad du skulle vilja ha för annat användarnamn. /Christofer

Det kan faktiskt vara jag! Problemet var att jag, när det begav sig, lyckades fippla bort lösenordet och sedan blev det inget av med att ansöka om nytt. Kolla när vederbörande var aktiv sist! Om det är min "Charles" så är det mer än 6 månader sedan! (saknar mitt alias.. Väldigt mycket! )

Ursprungligen av imported_Charles:

Finns redan en Charles på 99mac som verkar vara någon annan. Fundera på vad du skulle vilja ha för annat användarnamn. /Christofer
----------------------------------------------------------------
Det kan faktiskt vara jag! Problemet var att jag, när det begav sig, lyckades fippla bort lösenordet och sedan blev det inget av med att ansöka om nytt. Kolla när vederbörande var aktiv sist! Om det är min "Charles" så är det mer än 6 månader sedan! (saknar mitt alias.. Väldigt mycket! )

Kollade upp lite bättre OCH: Det finns INGEN som heter enbart Charles (jag gjorde det innan!).
Det finns en imported_Charles och en Charles Xavier. That's it. Så jag borde ju rimligen få tillbaka Charles?

Pleeeasee! Kom igen nu! make me !

Ursprungligen av imported_Charles:

Det kan faktiskt vara jag! Problemet var att jag, när det begav sig, lyckades fippla bort lösenordet och sedan blev det inget av med att ansöka om nytt. Kolla när vederbörande var aktiv sist! Om det är min "Charles" så är det mer än 6 månader sedan! (saknar mitt alias.. Väldigt mycket! )

Mejla till info@99mac.se med uppgifterna jag bett om här så kan vi reda ut om det är ditt gamla konto.

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2007-01-08 17:12

ok. något skumt är det som hänt.

skulle redigera min profil (ialla fall titta igenom lite) och det verkar som man bara
kan redigera som 99mac !?!?!

har inget konto hos 99mac så det här förstår jag inte riktigt...

  • Medlem
  • 2007-01-08 20:58
Ursprungligen av leere:

ok. något skumt är det som hänt.

skulle redigera min profil (ialla fall titta igenom lite) och det verkar som man bara
kan redigera som 99mac !?!?!

har inget konto hos 99mac så det här förstår jag inte riktigt...

Nu har du bara ett konto, och det är på 99.se.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-01-08 17:16

fixat. Baron

Jag behåller helst mrjane, slå ihop med min imported_-dito som jag antar kommer från 99pod.

Tack! /Jan

Åtgärdat /c

Hette Baltazar på 99musik och -Baltazar- på 99mac för att någon annan heter Baltazar på 99mac, dock verkar han inte vara så aktiv... går det ordna så att jag får "ensamrätt" på Baltazar? hehe

EDIT: Har ett minne av att jag hette Baltazar på 99ipod också..

Senast redigerat 2007-01-08 17:44
Ursprungligen av -Baltazar-:

Hette Baltazar på 99musik och -Baltazar- på 99mac för att någon annan heter Baltazar på 99mac, dock verkar han inte vara så aktiv... går det ordna så att jag får "ensamrätt" på Baltazar? hehe

imported_Baltazar stämde med -Baltazar-, så de två har blivit ihopslagna.

/c

Ursprungligen av Christian Å:

imported_Baltazar stämde med -Baltazar-, så de två har blivit ihopslagna.

/c

Nu missförstod du nog mig
Jag skulle gärna heta "Baltazar" på 99.se
Alltså utan bindestrecken.

Såg som sagt att någon annan hette Baltazar på 99mac, men han verkar inte vara så aktiv - Går det att lösa?
Ursäkta om jag är jobbig

Ursprungligen av -Baltazar-:

Nu missförstod du nog mig
Jag skulle gärna heta "Baltazar" på 99.se
Alltså utan bindestrecken.

Såg som sagt att någon annan hette Baltazar på 99mac, men han verkar inte vara så aktiv - Går det att lösa?
Ursäkta om jag är jobbig

Citerar mig själv jag med, och precis som Claes så tycker jag det är märkligt, jag är mer aktiv än den andre baltazar:en...

EDIT: sen har det försvunnit inlägg från min räknare, men det spelar iof ingen roll...

  • Oregistrerad
  • 2007-01-10 09:48

jag hette corbijn på både 99mac och 99pod o vill gärna fortsätta heta det.
mvh
corbijn

byte av namn

Hej jag vill byta mit tnamn till WindomEarl

Tack på förhand!

Fixat. Baron

Ursprungligen av Baron:

Du kan ju alltid göra upp med Ulven om namnet. Om Ulven kan tänka sig att byta är saken biff.

Ok. Jag orkar nog inte riva i det. Jag vill inte heta Nattlandet heller kom jag på.

Jag gör så att jag manipulerar lite med gamla namnet istället.

Om det går bra vill jag gärna heta Ulven666.

Tack på förhand.

Fixat. /Christofer

  • Oregistrerad
  • 2007-02-02 23:36

jag fortsätter gärna heta johan sjöholm över allt igen. går det att binda mina "många" gamla poster till det 'nya' namnet ?

  • Oregistrerad
  • 2007-02-12 22:48

önskat namn: tarius
Tackar!
/imported_Tarius

Hette "gustav" eller "imported_gustav"... Önskar heta "Luke"

Hette "gustav" eller "imported_gustav"

Önskar heta "Luke"

namnbyte

Fixat. Baron

Ekan39 finns även på annan plats.

Byter till aake39

medlem 95775

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-08 19:34

Nu finns det bara en tjompa. baron

Hallå admins,

Hette troligen tjompa på ipod också, och heter det här med. Det blev krångel vid registreringen på ipod för lääänge sedan och då surnade jag på siten.

Fick ett mail men kan inte logga in med de temp-uppgifter som skickades med (dock kan jag logga in med de gamla 99mac uppgifterna).

Hursom önskar jag fortsätta heta "tjompa".

Peace och lycka till i framtiden.

Bevaka tråden