Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

slutna hörlurar för musikproduktion?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-29 19:36

Jag gillar mina DT-250 och de har åkt i både studiogolv och kullersten utan att gå sönder det minsta. Låter bra gör de med, och de matchar mina studiohögtalare på ett bra sätt.

Jag har också nyligen skaffat DT-250 som jag gillar rejält.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-30 02:47

Å bara för att gå emot strömmen (och för att jag tyckte att de verkade passa mig bäst) kör jag Sennheiser HD280...

eum -- ang hur saker låter .. har 2 par hd25-1 .. och dom låter fan helt olika .. 70Ω

ena med velour andra med skummgummi, då fake läder åkt av...

kanske inte har spelat in de första paret (? inte så mkt använda) (velourKuddad)
- e grym volymskillnad i draget från alla källor jag har gällande volym, färgning och tighthet i beats.
- veluorParet låter hårdare\kantigare med *bättre* MID~detaljer --- men speler lägre (kräver mer kräm fr source)

... har jag kanske sagt förut?

önskar att jag får fart i mina audioTechnikas..!! dragit av ett [LeftÖra] membran och supporten vet inte om att min lurfan någonsin funnits (inköpta nån månad innan)

samma som telia med mitt kontantnummer jag ville flytta över \ återaktivera hos annan operatör ..
- nä den serien har aldrig existerat

.. sade bara
- BRA! TAKK!

- ibland måste företagens personal sitta med skiten i hansken för att fatta att det luktar bajs om händerna
-- eller ha oxiderat benmjöl eller skvalpande löpe i huvet typ...i droppåsen från bossen

I O F S så vet man inte som KUND hur länge grejjerna legat ute i säljarLeden -- men men .. URSÄKTA ordvalen...

Senast redigerat 2007-06-30 05:30

HD-280, K271 eller DT-150 skulle jag rekomendera (om man nu vil ha en sluten lur).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-05 19:01

oj, gammal tråd. har sedan dess köpt ett par sennheiser hd25 + velourkuddar. helt nöjd.

gött, orka göra beslut.. jag köper ett par såna jag med tror jag

ska tuktas mest på jobbet. nästan bra om man får lite ömma ytteröron efter nån timme..
mina beterdynamic var så mjuka och gosiga att man hade dom på sig hela arbetsdagen utan problem, men vid läggdags kom straffet -piiiiiiiiiiiii....p

Bevaka tråden