Har haft en 20 GB 4G-Ipod sen hösten '04. Tyvärr har jag aldrig varit 100% nöjd. Den har ofta behövts ominstalleras och då har jag varit tvungen att lägga in musiken igen (jag vägrar köra autosynk). Instabil som 17. Men det jag retat mig mest på är avsaknaden av manuell eq. Det är omöjligt att få precis det ljud man vill ha för stunden. Skräp!
Har mest haft den i bilen och nu la' den alltså av helt totalt, den bara dog mitt i en låt och hela Ipoden låste sig. Inga av mina datorer känner av den och Windows-datorn får skrämselhicka bara man ansluter den. Den ledsna Ipod-symbolen lyser elakt oavsett när man tvångsomstartar om den... Jag begriper inte hur Ipod kan ha blivit en sån fantastisk succé!?
Hej då Ipod, jag kanske kommer tillbaka om du kan fixa en manuell eq. Jag får fortsätta med min näst in till fantastiska Sony Ericsson-mobil. Det trodde du inte, va? att du skulle bli slagen av en mobiltelefon...
Tyvärr Iphone, blir man tvungen att använda Itunes-lika program för att få över musik så är det kört för dig med...