Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej då Ipod (4G), du var aldrig riktigt ok...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har haft en 20 GB 4G-Ipod sen hösten '04. Tyvärr har jag aldrig varit 100% nöjd. Den har ofta behövts ominstalleras och då har jag varit tvungen att lägga in musiken igen (jag vägrar köra autosynk). Instabil som 17. Men det jag retat mig mest på är avsaknaden av manuell eq. Det är omöjligt att få precis det ljud man vill ha för stunden. Skräp!
Har mest haft den i bilen och nu la' den alltså av helt totalt, den bara dog mitt i en låt och hela Ipoden låste sig. Inga av mina datorer känner av den och Windows-datorn får skrämselhicka bara man ansluter den. Den ledsna Ipod-symbolen lyser elakt oavsett när man tvångsomstartar om den... Jag begriper inte hur Ipod kan ha blivit en sån fantastisk succé!?

Hej då Ipod, jag kanske kommer tillbaka om du kan fixa en manuell eq. Jag får fortsätta med min näst in till fantastiska Sony Ericsson-mobil. Det trodde du inte, va? att du skulle bli slagen av en mobiltelefon...

Tyvärr Iphone, blir man tvungen att använda Itunes-lika program för att få över musik så är det kört för dig med...

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-09 22:44

Hahahaha, verkligen ingen som bryr sig! Att du ens blev förvånad att den inte hade manuell EQ; kolla innan köpet kanske!

Ja, jo, det hade man ju kunnat göra. Men faktum är att jag tog det för givet då Itunes har det...Varför skulle Ipoden vara annorlunda då det är samma tillverkare?
Men nu kvittar ju det då jag trodde att en 3000-kronors Ipod skulle hålla mer än 2,5 år...

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-10 11:08

En fråga; vad är syftet med dina inlägg? Att folk ska tycka synd om dig och dina problem? Att folk ska bli upplysta och göra samma sak som dig, skrota sina iPods? Välkommen till verkligheten, detta är ett iPod-forum...

Haha :), vet inte, skriva av mig lite kanske... Samt kanske "varna" folk samt hoppas att Apple-folk läser och ser vad Ipod-ägare kan råka ut för.

1
Bevaka tråden