Skrevs ursprungligen av Palle
Om du visste hur många som erbjudit sig att göra vår web seriös och snygg och fräsch...
Vi har fått förslag från de mest svindyra till gratis. Och allt däremellan, såsom att få betalt i minnen, datorer och andra varianter.
Vi har haft helt färdiga förslag - ute live till och med - inkl kundvagnar och kreditansökningar osv...
Vi har trots detta hittills valt att ha kvar webben som den är - fullt medvetna om den låga nivå den håller design- och funktions-mässigt.
Sen kan man också vända på resonemanget helt och säga att det faktiskt är mer sannolikt att man med sin brorsas 14-årige son kan åstadkomma nåt som ser proffesionellt ut på webben, som lovar mycket men som i verkligheten inte håller 10% av vad det ger intryck av.
Källarföretag som man inte kan nå eller besöka på normalt sätt aktar jag mig mer för. Där finns alla möjligheter att lura kunder, med hjälp av källare och 14-åriga söner. Och de är inte ovanliga i databranschen. Men då har de snyggare web än vi.
Vi har en vanlig butik mitt i stan i Lidköping och webben är inte det vi jobbat med primärt. Även om det faktiskt har blivit så med åren att det är den vägen vi nu säljer mest.
Så jag påstår inte att vi aldrig tänker ändra på detta. Vår web har sett ut så här sen 1997...